درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 15:34   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10210صفحه نخست » خبر یکجمعه، 5 اردیبهشت 1393 - 08:02
هفدهمین کنفرانس بین المللی تحقیقات روابط عمومی
قالب امسال نشست «روابط عمومی در عصر فراشفافیت» بود. کنفرانس بین المللی تحقیقات روابط عمومی یکی از برترین مکان های ارائه تحقیقات جدیدی روابط عمومی است و امکان تعامل میان اساتید و متخصصان روابط عمومی را فراهم می آورد. ویژگی خاص این کنفرانس در اختصاص تمام تحقیقات به روابط عمومی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، کلمبیا، مونتانا- دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشکده خبرنگاری دانشگاه میسوری هشت مقاله کارشناسی شده در هفدهمین کنفرانس بین المللی تحقیقات روابط عمومی میامی ارائه کردند.


قالب امسال نشست «روابط عمومی در عصر فراشفافیت» بود. کنفرانس بین المللی تحقیقات روابط عمومی یکی از برترین مکان های ارائه تحقیقات جدیدی روابط عمومی است و امکان تعامل میان اساتید و متخصصان روابط عمومی را فراهم می آورد. ویژگی خاص این کنفرانس در اختصاص تمام تحقیقات به روابط عمومی است.


مقالات ارائه شده توسط دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه به شرح ذیل است:
• تبادل با پاسخ های ثانویه بحران: ارزیابی شفافیت در پاسخ های دولتی به آتش سوزی نیوجرسی. ارائه شده توسط: دانشجوی دکترا میمی ویگینز پریولت و دانشجوی ارشد آنلی شیائو.


• اثر اعتبار مهاجم در حمله به شهرت به عنوان کارکردی از شفافیت سازمانی. ارائه شده توسط: آنلی شیائو.


• تاثیر استراتژی پاسخ به بحران بر درک شفافیت سازمان. ارائه شده توسط:دانشجوی کارشناسی ارشد، جینی چادوئیک.


• از خطای مکدونالد تا جهش دومینو: تحلیلی بر تصاویر اینستاگرام درباره 10 شرکت بزرگ فست فود. ارائه شده توسط: جینی گاردی، یان جین، دانشجویان ترم دو کارشناسی ارشد، دانشجویان ترم پنج دکترا، ویویان مدینا مسنر، ویرجینیا کامونولث.


• تلاش های روابط عمومی مبتنی بر منابع برای شهرت دانشگاه از رویکرد برجسته سازی. ارائه شده توسط: یونگ لی، دانشجوی ارشد، ایندیانا وسیلان، دانشجوی دکترا، وین وانتا، فلوریدا، هیومین لی، دانشجوی دکترا.


• نقش انتخاب رسانه ای در پیش بینی اعتماد: شواهد حاصل از اعتماد جهانی. مطالعه توسط: آلان وندر مولن از ادلمن. میکائیل کاسیارت، جوان منگ، برایان ربر، دکترا از جرجیا.


• گفتن ناگفته های مدیریت: رهبری شفاف در کسب و کارهای خرد. ارائه شده توسط: دانشجوی کارشناسی ارشد هیونگ جین گیل.


تحت چه موقعیت ویژه ای یک بیانیه شفاف لازم است؟ فعل و انفعال میان افشای پیشگیرانه، زمانبندی افشا، و تاکتیک های ترمیم تصویر در بحران غذا. ارائه شده توسط: بوکیونگ کیم، دکترا، از دانشگاه روان. سئویئون هونگ.


این مقالات به عنوان بخشی از کتاب مدیریت استراتژیک تعارض و تحت نظر پروفسور گلن کامرون و سئویئون دانشجوی دکترا تهیه شده اند.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  اخبار ممنوعه


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد