درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 03:52   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10207صفحه نخست » جهان روابط عمومیجمعه، 5 اردیبهشت 1393 - 05:31
10 چیز که باید درباره مرکز پلانک برای رهبری در روابط عمومی بدانید
مرکز پلانگ برای رهبری در روابط عمومی در دانشکده ارتباطات و فناوری اطلاعات دانشگاه آلاباما واقع شده است و در سراسر ایالات متحده امریکا به عنوان مرکزی برای منابع رهبری در روابط عمومی شناخته می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا):


1. مرکز پلانگ برای رهبری در روابط عمومی در دانشکده ارتباطات و فناوری اطلاعات دانشگاه آلاباما واقع شده است و در سراسر ایالات متحده امریکا به عنوان مرکزی برای منابع رهبری در روابط عمومی شناخته می شود.


2. ماموریت اصلی این مرکز کمک به طراحی و شناخت رهبران برجسته و مدل های مدل محوری در روابط عمومی است.


3. مرکز در سال 2005 با نام بتسی پلانک بازگشایی شد، که «نخستین زن» در روابط عمومی و دانش آموخته دانشگاه آلاباما بود، که توانست در سطح ملی و بین المللی در طول زندگی حرفه ای خود در روابط عمومی ها و سازمان همکاری کند.


4. انجمن مشاوره برای مرکز پلانک شامل رهبری آکادمیک و کارگزارانی است که نقش فعال در رشد و توسعه مرکز بازی می کنند.


5. بعلاوه برای رهبران ملی در عمل و آموزش، انجمن مرکز شامل یک مقام سابق رئیس انجمن دانشجویان روابط عمومی امریکا است که بیش از 11 هزار نفر عضو و بیش از 300 دانشکده و دانشگاه را تحت پوشش دارد.


6. در سال های 2012 تا 2013، محققان مرکز بزرگترین مطالعه رهبری جهانی در روابط عمومی که تاکنون به انجام رسیده را اجرا کردند. و در آن نزدیک به 4 هزار و 500 کارگزار در 23 کشور نظر سنجی آنلاینی را به 9 زبان پر کردند.


7. هر سقوط، مرکز میزبان جشن «نقاط عطف در مربی گری» در شیکاگو است که به افتخار متخصصان روابط عمومی برگزار می شود که در رهبری نمونه اند، نمونه ای که بتواند در قالب یک ارتباط دو طرفه و رفتارهای نمونه مدلسازی شود.


8. مرکز ماموریت خویش را کمک به ساخت پل میان شکاف حوزه کاربرد و آموزش و با تاسی به برنامه های دانش آموختگان گذاشته است، در این فعالیت کارگزاران و دانش آموختگان به مدت دو هفته در هر تابستان کنار هم قرار می گیرند.


9. هر بهار، مرکز میزبان مجموعه ای از سخنرانی ها است که توسط کارگزاران ملی روابط عمومی و محققان دانشگاه آلاباما می شود. این سخنرانی ها در طی یک روز با ملاقات دانش آموزان روابط عمومی و اساتید انجام می شود و سخنرانی های رسمی که به این منظور تدارک دیده شده ایراد می شود.


10. وبسایت این مرکز دارای یک سری از آرشیوهای وبینار، مصاحبه با متخصصان روابط عمومی، فیلم های رهبری و سایر موارد است. برای این منظور می توانید از آدرس: plankcenter.ua.edu استفاده کنید.


منبع: http://plankcenter.ua.edu/10-things-to-know-about-the-plank-center-for-leadership-in-public-relations/
منبع مرجع:  http://www.shara.ir/view/10207/10-چیز-که-باید-درباره-مرکز-پلانک-برای-رهبری-در-روابط-عمومی-بدانید

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد