درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 11:29   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10207صفحه نخست » جهان روابط عمومیجمعه، 5 اردیبهشت 1393 - 05:31
10 چیز که باید درباره مرکز پلانک برای رهبری در روابط عمومی بدانید
مرکز پلانگ برای رهبری در روابط عمومی در دانشکده ارتباطات و فناوری اطلاعات دانشگاه آلاباما واقع شده است و در سراسر ایالات متحده امریکا به عنوان مرکزی برای منابع رهبری در روابط عمومی شناخته می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا):


1. مرکز پلانگ برای رهبری در روابط عمومی در دانشکده ارتباطات و فناوری اطلاعات دانشگاه آلاباما واقع شده است و در سراسر ایالات متحده امریکا به عنوان مرکزی برای منابع رهبری در روابط عمومی شناخته می شود.


2. ماموریت اصلی این مرکز کمک به طراحی و شناخت رهبران برجسته و مدل های مدل محوری در روابط عمومی است.


3. مرکز در سال 2005 با نام بتسی پلانک بازگشایی شد، که «نخستین زن» در روابط عمومی و دانش آموخته دانشگاه آلاباما بود، که توانست در سطح ملی و بین المللی در طول زندگی حرفه ای خود در روابط عمومی ها و سازمان همکاری کند.


4. انجمن مشاوره برای مرکز پلانک شامل رهبری آکادمیک و کارگزارانی است که نقش فعال در رشد و توسعه مرکز بازی می کنند.


5. بعلاوه برای رهبران ملی در عمل و آموزش، انجمن مرکز شامل یک مقام سابق رئیس انجمن دانشجویان روابط عمومی امریکا است که بیش از 11 هزار نفر عضو و بیش از 300 دانشکده و دانشگاه را تحت پوشش دارد.


6. در سال های 2012 تا 2013، محققان مرکز بزرگترین مطالعه رهبری جهانی در روابط عمومی که تاکنون به انجام رسیده را اجرا کردند. و در آن نزدیک به 4 هزار و 500 کارگزار در 23 کشور نظر سنجی آنلاینی را به 9 زبان پر کردند.


7. هر سقوط، مرکز میزبان جشن «نقاط عطف در مربی گری» در شیکاگو است که به افتخار متخصصان روابط عمومی برگزار می شود که در رهبری نمونه اند، نمونه ای که بتواند در قالب یک ارتباط دو طرفه و رفتارهای نمونه مدلسازی شود.


8. مرکز ماموریت خویش را کمک به ساخت پل میان شکاف حوزه کاربرد و آموزش و با تاسی به برنامه های دانش آموختگان گذاشته است، در این فعالیت کارگزاران و دانش آموختگان به مدت دو هفته در هر تابستان کنار هم قرار می گیرند.


9. هر بهار، مرکز میزبان مجموعه ای از سخنرانی ها است که توسط کارگزاران ملی روابط عمومی و محققان دانشگاه آلاباما می شود. این سخنرانی ها در طی یک روز با ملاقات دانش آموزان روابط عمومی و اساتید انجام می شود و سخنرانی های رسمی که به این منظور تدارک دیده شده ایراد می شود.


10. وبسایت این مرکز دارای یک سری از آرشیوهای وبینار، مصاحبه با متخصصان روابط عمومی، فیلم های رهبری و سایر موارد است. برای این منظور می توانید از آدرس: plankcenter.ua.edu استفاده کنید.


منبع: http://plankcenter.ua.edu/10-things-to-know-about-the-plank-center-for-leadership-in-public-relations/
منبع مرجع:  http://www.shara.ir/view/10207/10-چیز-که-باید-درباره-مرکز-پلانک-برای-رهبری-در-روابط-عمومی-بدانید

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد