درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 16:30   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10150صفحه نخست » جهان روابط عمومیسه شنبه، 2 اردیبهشت 1393 - 05:34
حسین امامی در گفتگوی اختصاصی با شارا
کارکرد اجتماعی مهمترین وظیفه ی روابط عمومی ها در جهان
«حسین امامی» مدیر روابط عمومی بانک توسعه صادرات، یکی از وظایف مهم روابط عمومی ها در جهان را کارکرد اجتماعی دانست و اظهار داشت:" امروزه کارکرد اجتماعی به عنوان مهمترین کارکرد و وظیفه روابط عمومی ها در جهان شناخته می شود. همه چیز بر پایه مخاطب شکل گرفته است."
  

کارکرد اجتماعی مهمترین وظیفه ی روابط عمومی ها در جهان

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، عضو هیأت مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی با اشاره به وضعیت روابط عمومی در کشور گفت:" اگر بخواهیم بگوییم که روابط عمومی در ایران چه وضعیتی دارد، شاید تعبیری که بتوان از آن کرد این است که روابط عمومی نقش سرگردان را دارد و هنوز نتوانسته به خوبی شکل بگیرد و آنطور که باید نیاز مخاطب را برآورد کند."

«امامی» ارتقای جایگاه روابط عمومی در کشور را به عنوان یکی از انتظارات جامعه روابط عمومی از دولت یازدهم مطرح کرد و گفت: "اما انتظاری که از دولت تدبیر و امید می رود را شاید بتوان بر سه محور مطرح کرد. انتظار اول ارتقای جایگاه روابط عمومی ها در کشور است. بر همین اساس باید قوانین، بخش نامه ها، دستورالعمل ها و اخلاق حرفه ای برای روابط عمومی در سازمان ها تعریف شود تا روابط عمومی ها مطابق با این ضوابط عمل کنند و در نهایت این قوانین به صورت نظام نامه ای طراحی شود . بر این اساس می توان به ارتقای جایگاه روابط عمومی در کشور کمک کرد."

مدیر روابط عمومی بانک توسعه صادرات توجه به تخصص گرایی و اخلاق گرایی را دو محور دیگر انتظارت حوزه روابط عمومی از دولت دانست و عنوان کرد:" بحث دوم بحث تخصص گرایی در روابط عمومی ها است. باید یک دستگاه بالا دستی استانداردی را برای روابط عمومی ها تعریف و در آن این تخصص ها را مشخص کند. و بحث سوم مبحث اخلاق گرایی است که روابط عمومی ها بتوانند از این مباحث اخلاق حرفه ای در روابط عمومی و سازمان ها استفاده کنند و کارهای خود را با تبلیغات و بازاریابی ترکیب نکنند. زیرا تبلیغات و بازاریابی دو لبه قیچی هستند که بر خلاف اهداف روابط عمومی عمل خواهند کرد."

مریم میرعبدالحق

 منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد