درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 23 خرداد 1403 - 20:07   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با تکریم از شادروان دکتر سید وحید عقیلی و حضور خانواده ایشان برگزار شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و تجلیل از پیشکسوت این عرصه، دکتر برات‌الله صمدی‌راد
  کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" رونمایی شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی در حال برگزاری است
  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید
  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی
  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی
  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10150صفحه نخست » جهان روابط عمومیسه شنبه، 2 اردیبهشت 1393 - 05:34
حسین امامی در گفتگوی اختصاصی با شارا
کارکرد اجتماعی مهمترین وظیفه ی روابط عمومی ها در جهان
«حسین امامی» مدیر روابط عمومی بانک توسعه صادرات، یکی از وظایف مهم روابط عمومی ها در جهان را کارکرد اجتماعی دانست و اظهار داشت:" امروزه کارکرد اجتماعی به عنوان مهمترین کارکرد و وظیفه روابط عمومی ها در جهان شناخته می شود. همه چیز بر پایه مخاطب شکل گرفته است."
  

کارکرد اجتماعی مهمترین وظیفه ی روابط عمومی ها در جهان

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، عضو هیأت مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی با اشاره به وضعیت روابط عمومی در کشور گفت:" اگر بخواهیم بگوییم که روابط عمومی در ایران چه وضعیتی دارد، شاید تعبیری که بتوان از آن کرد این است که روابط عمومی نقش سرگردان را دارد و هنوز نتوانسته به خوبی شکل بگیرد و آنطور که باید نیاز مخاطب را برآورد کند."

«امامی» ارتقای جایگاه روابط عمومی در کشور را به عنوان یکی از انتظارات جامعه روابط عمومی از دولت یازدهم مطرح کرد و گفت: "اما انتظاری که از دولت تدبیر و امید می رود را شاید بتوان بر سه محور مطرح کرد. انتظار اول ارتقای جایگاه روابط عمومی ها در کشور است. بر همین اساس باید قوانین، بخش نامه ها، دستورالعمل ها و اخلاق حرفه ای برای روابط عمومی در سازمان ها تعریف شود تا روابط عمومی ها مطابق با این ضوابط عمل کنند و در نهایت این قوانین به صورت نظام نامه ای طراحی شود . بر این اساس می توان به ارتقای جایگاه روابط عمومی در کشور کمک کرد."

مدیر روابط عمومی بانک توسعه صادرات توجه به تخصص گرایی و اخلاق گرایی را دو محور دیگر انتظارت حوزه روابط عمومی از دولت دانست و عنوان کرد:" بحث دوم بحث تخصص گرایی در روابط عمومی ها است. باید یک دستگاه بالا دستی استانداردی را برای روابط عمومی ها تعریف و در آن این تخصص ها را مشخص کند. و بحث سوم مبحث اخلاق گرایی است که روابط عمومی ها بتوانند از این مباحث اخلاق حرفه ای در روابط عمومی و سازمان ها استفاده کنند و کارهای خود را با تبلیغات و بازاریابی ترکیب نکنند. زیرا تبلیغات و بازاریابی دو لبه قیچی هستند که بر خلاف اهداف روابط عمومی عمل خواهند کرد."

مریم میرعبدالحق

 منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف


  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی در حال برگزاری است


  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید


  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و تجلیل از پیشکسوت این عرصه، دکتر برات‌الله صمدی‌راد


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با تکریم از شادروان دکتر سید وحید عقیلی و حضور خانواده ایشان برگزار شد


  کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" رونمایی شد


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد