درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 فروردین 1402 - 16:23   

نخستین «اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی» برگزار می‌شود

  نخستین «اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی» برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

وزارت اقتصاد دستگاه برتر در حوزه پاسخگویی به انتقادات و شبهات رسانه‌ای

  وزارت اقتصاد دستگاه برتر در حوزه پاسخگویی به انتقادات و شبهات رسانه‌ای


ادامه ادامه مطلب دو

کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل برگزار می‌شود

  کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب سه

روسیه خبرنگار وال استریت ژورنال را به اتهام جاسوسی دستگیر کرد

  روسیه خبرنگار وال استریت ژورنال را به اتهام جاسوسی دستگیر کرد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل برگزار می‌شود
  وزارت اقتصاد دستگاه برتر در حوزه پاسخگویی به انتقادات و شبهات رسانه‌ای
  پپسی لوگو و هویت بصری را پس از 14 سال بازسازی کرد
  روسیه خبرنگار وال استریت ژورنال را به اتهام جاسوسی دستگیر کرد
  نقش روابط‌عمومی‌های منابع طبیعی در روز طبیعت
  سرپرست جدید روابط‌عمومی شرکت راه‌آهن منصوب شد
  هادی خانیکی: صدای اعتراضات شنیده نشود جامعه پولاریزه خواهد شد
  به‌خاطر بشریت توسعه هوش مصنوعی را ۶ ماه متوقف کنید
  هوش‌ مصنوعی می‌تواند ۳۰۰ میلیون شغل را نابود کند
  تنها مزیت پیام‌رسان‌های داخلی از نگاه مردم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  نظرات کاربران  
انجمن متخصصان روابط عمومی
محبوبه محمدی: سلام سایت بسیار عالی درخواست عضویت در دپارتمان پژوهش مخاطب شناسی را دارم لطفا راهنمایی بفرمایید

نگاهی به مبحث نوین مدیریت تجربه مشتریان CEM
: ممنون . خیلی عالی بود.

زنده باد بحران
: عالی ممنون

معماری برند در روابط‌عمومی
: سلام. گفت و گوی خیلی خوبی بود. دستمریزاد

محصول یک نظام اطلاع‌رسانی معیوب
احمد: عالی بود و هشدار دهنده

رابطه بازاریابی سبز و مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها
: یعنی اسم بازاریابی سبز همون بازاریابی اجتماعی است ؟

سرپرست روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان: سامانه رسیدگی به شکایات (CRM ) در اصفهان افتتاح شد
حجت‌الله جعفری : قبض گاز واقعاً برای یک ماه یک ملیون و چهارصد هزار تومان مبلغ بالایی هست نمیتونم پرداخت کنم

در گفت‌وگو با یک پژوهشگر صنعت عنوان شد: ارتباط مسئولیت اجتماعی مدیران و اخلاق کسب‌وکار
: سلام . بله درست میگن بخش مدیریت کیفیت اخلاق در کارخانه‌ها و شرکت‌ها رو خوب توضیح دادن . من هم موافقم. کلا مصاحبه خوبی انجام شده . موضوع روز هستش.

در گفت‌وگو با یک پژوهشگر صنعت عنوان شد: ارتباط مسئولیت اجتماعی مدیران و اخلاق کسب‌وکار
: با پاراگراف آخر مصاحبه خیلی موافقم

پانزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک برگزار شد
سید مهدی: بسیار عالی و مفید فایده خواهد بود این همایش ها

لینکدین
Fathollah فتح الله: خاموش کردن تقویم رویداد برای عمومی Linkedln هم صرف نظر

عدم ارتباط دوسویه بین مدیر عامل و روابط عمومی مشکل ساز است
نادری: دقیقا

سرپرست روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان: سامانه رسیدگی به شکایات (CRM ) در اصفهان افتتاح شد
احمدرضا قربانی: قبض گاز این دوره خیلی قیمت بالایی داشت

سخنان بزرگان، جملات حکیمانه و پند های زیبا
: آیا کتابی با این نوشته ها چاپ شده

پاسخ: اطلاع نداریم


معماری برند در روابط‌عمومی
: چه تعبیر قشنگی! معماری برند در روابط عمومی. عالی عالی

ضرورت نهادینه‌سازی فرهنگ شایسته‌سالاری
: جناب استاد به نکته خیلی خوبی اشاره کردند : شایسته‌سالاری موجب شکوفایی، وفاداری و تعهد کارکنان به سازمان می‌شود.

جشنواره مردم‌داری ایران برگزار می‌شود
امیر عباس یدوی: سلام بسیار عالی و تفکر محور امیدوارم در قرن جدید مردم به قدرت اعجاز انگیز روابط عمومی و اهمیت ویژه آن در محیط کسب و کار پی ببرند

جشنواره مردم‌داری ایران برگزار می‌شود
امیر عباس یدوی: سلام بسیار عالی و تفکر محور امیدوارم در قرن جدید عامه مردم به قدرت اعجاز انگیز روابط عمومی و تاثیر شگرف آن بر زندگی آگاه شوند به امید موفقیت روزافزون

دانلود کلیپ/ روابط عمومی چیست؟
mohammad meschi: باسلام و آرزوی سلامتی و شادی برای همه دوستان در مجموعه پرتلاش شارا کلیپ مورد نظر فاقد صدا می باشد .

زمانی برای مجری شدن بشیر حسینی و مهران رجبی / به ته دیگ خوردن کفگیر تلویزیون!
توهم: بعضی از مجریان که الان دنبال جنجال سازی و سخنرانی و فضای مجازی هستند توهم شدید دارند . فکر کردند سقف اسمان باز شده و تنها خودشان مادر زاد مجری دنیا امدند . اخر ابله که گفته اقای بشیر یا اقای رجبی این دو بزرگوار نمیتوانند مثل شما مجری گری کنند . انها مادر زادی بی استعداد هستند ؟ خدایی خیلی خودتان را تک و یک دانه فرض کردید . خدا قوت متوهمان

زمانی برای مجری شدن بشیر حسینی و مهران رجبی / به ته دیگ خوردن کفگیر تلویزیون!
توهم: بعضی از مجریان که الان دنبال جنجال سازی و سخنرانی و فضای مجازی هستند توهم شدید دارند . فکر کردند سقف اسمان باز شده و تنها خودشان مادر زاد مجری دنیا امدند . اخر ابله که گفته اقای بشیر یا اقای رجبی این دو بزرگوار نمیتوانند مثل شما مجری گری کنند . انها مادر زادی بی استعداد هستند ؟ خدایی خیلی خودتان را تک و یک دانه فرض کردید . خدا قوت متوهمان

شماره جدید فصلنامه کارگزار روابط عمومی منتشر شد
زهره ابراهیمی: با سلام و احترام پنجاه و یکمین شماره فصلنامه کارگزار روابط عمومی ویژه بهار 1398 با موضوع روابط عمومی و هوش مصنوعی را چگونه میتونم تهیه کنم؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

هوش مصنوعی ۱۰۰ هزار عکس تمام‌قد از افرادی ساخت که وجود ندارند
محبوبه محمدی: واقعا مایه تأسف است که در شبکه سارا بدست روابط عمومی چی ها خبر نوشته شود بدون دقت و توجه مثلا « انتصاب سرپرست جدیدانتصاب سرپرست جدیدروابط عمومی....» دوبار پشت هم انتصاب نوشته شده است یعنی بازنگری نشده رفته تو سایت و این باعث شرمندگی روابط عمومی است

مسئولیت های اجتماعی بزرگترین خودروساز خاورمیانه
Maryam: سلام خوب این مطالب که نوشتید در عمل چه دستاوردی داشته ، نتایج رو بنویسید ،من کل گوگل رو سرچ کردم و چیزی در عمل از ایران خودرو ندیدم ،به نظرم تحقیق بیشتری انجام بدید و حداقل شما که ادعای بزرگترین خودروساز رو دارید چند تا خدمت اجتماعی انجام بدید تا مردم وقتی اسم ایران خودرو رو میشنون ،ناخودآکاه در پس ذهنشون خدماتتون رو به یاد بیارن نه کیفیت پایین و ماشین های پر از ایراد رو

جایگاه روابط‌عمومی و آموزش همگانی در آبفای استان اصفهان
میرشاهی: نویسنده این مطلب قنبری است. عکسی که الان روی متن است متعلق به عباس پور است.

روابط‌عمومی در نظام‌های سیاسی
مهدی: چرا روابط عمومی ایرانی؟ 📝منصور ساعی یادداشتی در صفحه اول روزنامه شرق سه شنبه ۱۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ 🔹روابط‌عمومی چه به‌عنوان یک واحد اداری و سازمانی و چه به‌عنوان رشته و حوزه آموزشی و مطالعاتی محصول نیاز سازمان و جامعه غربی به‌ویژه پس از انقلاب‌های دموکراتیک و انقلاب‌های صنعتی قرن‌های هفدهم و هجدهم بود؛ یعنی فلسفه روابط عمومی برآیند نیاز واقعی جامعه غربی به پاسخ‌گویی و اقناع افکار عمومی و تقویت اعتماد اجتماعی به صنعت و ساختارهای سیاسی و تولیدی و خدماتی بود. پذیرش ارزش و اهمیت اقناع و تفاهم، لزوم پذیرش و باور به وجود انسانی پرسشگر و ظهور مفهوم شهروند است که ساختار سیاسی و ساختار صنعتی برای ادامه حیات خود به جلب مستمر رضایت شهروندان و مشارکت اجتماعی و ایجاد و تقویت اعتماد اجتماعی نیاز دارد. 🔹 در واقع کم‌کم نگاه رعیت‌محور به جامعه رنگ می‌بازد و شهروند با تمام حقوق و مسئولیت‌ها و مطالبات و انتظاراتش سر برمی‌آورد. اما اقناع افکار عمومی و شهروندان پرسشگر چگونه ممکن می‌شود؟ پاسخ‌ها ساده اما عمیق‌اند؛ یک؛ از طریق گفت‌وگو و دو؛ شفافیت در تصمیمات و سیاست‌گذاری و اجرا و سه؛ احساس مسئولیت اجتماعی. 🔹 گفت‌وگو به‌عنوان یک مکانیسم ارتباطی چه در وجه میان‌فردی و چه در وجه رسانه‌ای، منجر به شکل‌گیری بحث و نقد و ارزیابی می‌شود و افکار عمومی آگاه را شکل می‌دهد تا جایی که فرایند دشوار اقناع افکار عمومی به یک ظرفیت و تخصص و بینش باز نیاز پیدا می‌کند. پذیرش اصل شفافیت هم منجر به شکل‌گیری قوانینی برای دسترسی همگانی به اطلاعات و تصمیم‌ها و عملکردهای دولتمردان و مدیران و سازمان‌ها می‌شود. احساس مسئولیت اجتماعی در برابر جامعه به‌عنوان یک مفهوم اخلاقی مهم سر برمی‌آورد و کسب قدرت سیاسی و سازمانی و تولید یک محصول یا ارائه یک خدمت با دیده‌بانی اجتماعی و تعهد اجتماعی مواجه می‌شود. 🔹بر این باورم که در گذار از سپهر رعیت به شهروندی، روابط‌عمومی به‌عنوان یک نظام ارتباطی چه در ساختارهای سیاسی و چه در ساختارهای تولیدی و خدماتی، عامل اقناع شهروندان از طریق گفت‌وگو، ایجاد و تقویت شفافیت اطلاعاتی و ناظر پایبندی به مسئولیت اجتماعی در ساختارها می‌شود. اگر بخواهیم نظام روابط عمومی در ایران را در چارچوب این فلسفه وجودی شهروندی تحلیل کنیم، باید گفت که هنوز ساختار سیاسی و سازمانی ایرانی مفهوم شهروندی را نپذیرفته است. 🔹وقتی ساختاری، مفهوم شهروندی را نمی‌پذیرد وارد فرایند اقناع و تفاهم از طریق گفت‌وگو و ایجاد شفافیت ارتباطی و اطلاعاتی در حوزه تصمیم و عملکرد و نظایر آن نمی‌شود و در برابر جامعه، نسل کنونی و آینده‌اش هم احساس مسئولیت نمی‌کند. وقتی که در ایران فلسفه وجودی یک موجود به نام روابط‌عمومی در ساختار و سازمان درک نمی‌شود، نگاه به جامعه نیز رعیت‌محور می‌شود، ارزش اقناع و گفت‌وگو و شفافیت کاهش پیدا می‌کند، ارتباطات یک‌سویه و بازاریابی و اطلاع‌رسانی ارزش و قرب می‌یابد. 🔹وضع امروز «روابط‌عمومی ایرانی» برآیند بینش ساختارها به جامعه است. روابط‌عمومی ایرانی به دانش و تکنیک و مهارت مسلط است اما ساختار اجازه نقش‌آفرینی نمی‌دهد. روابط‌عمومی ایرانی امروزه با فلسفه واقعی خود فاصله دارد هرچند مجهز به فناوری و دانش است. https://sharghdaily.ir/fa/main/detail/305500 کافه_ارتباطات روابط_عمومی_ایرانی @coffee_commچرا روابط عمومی ایرانی؟ 📝منصور ساعی یادداشتی در صفحه اول روزنامه شرق سه شنبه ۱۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ 🔹روابط‌عمومی چه به‌عنوان یک واحد اداری و سازمانی و چه به‌عنوان رشته و حوزه آموزشی و مطالعاتی محصول نیاز سازمان و جامعه غربی به‌ویژه پس از انقلاب‌های دموکراتیک و انقلاب‌های صنعتی قرن‌های هفدهم و هجدهم بود؛ یعنی فلسفه روابط عمومی برآیند نیاز واقعی جامعه غربی به پاسخ‌گویی و اقناع افکار عمومی و تقویت اعتماد اجتماعی به صنعت و ساختارهای سیاسی و تولیدی و خدماتی بود. پذیرش ارزش و اهمیت اقناع و تفاهم، لزوم پذیرش و باور به وجود انسانی پرسشگر و ظهور مفهوم شهروند است که ساختار سیاسی و ساختار صنعتی برای ادامه حیات خود به جلب مستمر رضایت شهروندان و مشارکت اجتماعی و ایجاد و تقویت اعتماد اجتماعی نیاز دارد. 🔹 در واقع کم‌کم نگاه رعیت‌محور به جامعه رنگ می‌بازد و شهروند با تمام حقوق و مسئولیت‌ها و مطالبات و انتظاراتش سر برمی‌آورد. اما اقناع افکار عمومی و شهروندان پرسشگر چگونه ممکن می‌شود؟ پاسخ‌ها ساده اما عمیق‌اند؛ یک؛ از طریق گفت‌وگو و دو؛ شفافیت در تصمیمات و سیاست‌گذاری و اجرا و سه؛ احساس مسئولیت اجتماعی. 🔹 گفت‌وگو به‌عنوان یک مکانیسم ارتباطی چه در وجه میان‌فردی و چه در وجه رسانه‌ای، منجر به شکل‌گیری بحث و نقد و ارزیابی می‌شود و افکار عمومی آگاه را شکل می‌دهد تا جایی که فرایند دشوار اقناع افکار عمومی به یک ظرفیت و تخصص و بینش باز نیاز پیدا می‌کند. پذیرش اصل شفافیت هم منجر به شکل‌گیری قوانینی برای دسترسی همگانی به اطلاعات و تصمیم‌ها و عملکردهای دولتمردان و مدیران و سازمان‌ها می‌شود. احساس مسئولیت اجتماعی در برابر جامعه به‌عنوان یک مفهوم اخلاقی مهم سر برمی‌آورد و کسب قدرت سیاسی و سازمانی و تولید یک محصول یا ارائه یک خدمت با دیده‌بانی اجتماعی و تعهد اجتماعی مواجه می‌شود. 🔹بر این باورم که در گذار از سپهر رعیت به شهروندی، روابط‌عمومی به‌عنوان یک نظام ارتباطی چه در ساختارهای سیاسی و چه در ساختارهای تولیدی و خدماتی، عامل اقناع شهروندان از طریق گفت‌وگو، ایجاد و تقویت شفافیت اطلاعاتی و ناظر پایبندی به مسئولیت اجتماعی در ساختارها می‌شود. اگر بخواهیم نظام روابط عمومی در ایران را در چارچوب این فلسفه وجودی شهروندی تحلیل کنیم، باید گفت که هنوز ساختار سیاسی و سازمانی ایرانی مفهوم شهروندی را نپذیرفته است. 🔹وقتی ساختاری، مفهوم شهروندی را نمی‌پذیرد وارد فرایند اقناع و تفاهم از طریق گفت‌وگو و ایجاد شفافیت ارتباطی و اطلاعاتی در حوزه تصمیم و عملکرد و نظایر آن نمی‌شود و در برابر جامعه، نسل کنونی و آینده‌اش هم احساس مسئولیت نمی‌کند. وقتی که در ایران فلسفه وجودی یک موجود به نام روابط‌عمومی در ساختار و سازمان درک نمی‌شود، نگاه به جامعه نیز رعیت‌محور می‌شود، ارزش اقناع و گفت‌وگو و شفافیت کاهش پیدا می‌کند، ارتباطات یک‌سویه و بازاریابی و اطلاع‌رسانی ارزش و قرب می‌یابد. 🔹وضع امروز «روابط‌عمومی ایرانی» برآیند بینش ساختارها به جامعه است. روابط‌عمومی ایرانی به دانش و تکنیک و مهارت مسلط است اما ساختار اجازه نقش‌آفرینی نمی‌دهد. روابط‌عمومی ایرانی امروزه با فلسفه واقعی خود فاصله دارد هرچند مجهز به فناوری و دانش است. https://sharghdaily.ir/fa/main/detail/305500 کافه_ارتباطات روابط_عمومی_ایرانی @coffee_comm

معماری برند در روابط‌عمومی
: درود بر شــــارا . تیتر این مطلب بسیار زیبا بود. اولین بار بود شنیدم « معمــــاری بــــرنـــــد در روابط‌ عمومی »

تعریف عقیده عمومی – گروه – اجتماع
فرزاد: در این مقاله میخوانیم : یکی از دانشمندان در این باره چنین گفته است: «فشار افکار .... !!! یکی از دانشمندان ؟؟؟؟؟ این طریق مقاله نویسی مدرنه؟؟ یه جایی سخن این دانشمند رو خواندید!! اما اسمش رو ندیدید؟؟؟ یکی از دانشمندان ؟؟؟ دانشمند در هزار سال پیش زندگی میکرده ؟؟ معاصره ؟؟؟ در چه رشته ای دانشمنده؟؟؟

ضرورت نهادینه‌سازی فرهنگ شایسته‌سالاری
: سلام . این مطلب را مطالعه کردم. خیلی عالی بود. ممنون از سایت شارا . فقط به نظر میرسد این مطلب گفت و گو بود ولی بالای مطلب نوشته شده مقالات روابط عمومی !

فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد
محبوبه: بسیار عالی

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روسیه خبرنگار وال استریت ژورنال را به اتهام جاسوسی دستگیر کرد


  کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل برگزار می‌شود


  وزارت اقتصاد دستگاه برتر در حوزه پاسخگویی به انتقادات و شبهات رسانه‌ای


  پپسی لوگو و هویت بصری را پس از 14 سال بازسازی کرد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: بهار 1402: نخستین «اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی»