|
|
نظرات کاربران - صفحه 1 |
|
|
ضرورت نهادینهسازی فرهنگ شایستهسالاری : جناب استاد به نکته خیلی خوبی اشاره کردند :
شایستهسالاری موجب شکوفایی، وفاداری و تعهد کارکنان به سازمان میشود.
جشنواره مردمداری ایران برگزار میشود امیر عباس یدوی: سلام بسیار عالی و تفکر محور امیدوارم در قرن جدید مردم به قدرت اعجاز انگیز روابط عمومی و اهمیت ویژه آن در محیط کسب و کار پی ببرند
جشنواره مردمداری ایران برگزار میشود امیر عباس یدوی: سلام بسیار عالی و تفکر محور امیدوارم در قرن جدید عامه مردم به قدرت اعجاز انگیز روابط عمومی و تاثیر شگرف آن بر زندگی آگاه شوند به امید موفقیت روزافزون
دانلود کلیپ/ روابط عمومی چیست؟ mohammad meschi: باسلام و آرزوی سلامتی و شادی برای همه دوستان در مجموعه پرتلاش شارا
کلیپ مورد نظر فاقد صدا می باشد .
زمانی برای مجری شدن بشیر حسینی و مهران رجبی / به ته دیگ خوردن کفگیر تلویزیون! توهم: بعضی از مجریان که الان دنبال جنجال سازی و سخنرانی و فضای مجازی هستند توهم شدید دارند . فکر کردند سقف اسمان باز شده و تنها خودشان مادر زاد مجری دنیا امدند . اخر ابله که گفته اقای بشیر یا اقای رجبی این دو بزرگوار نمیتوانند مثل شما مجری گری کنند . انها مادر زادی بی استعداد هستند ؟ خدایی خیلی خودتان را تک و یک دانه فرض کردید . خدا قوت متوهمان
زمانی برای مجری شدن بشیر حسینی و مهران رجبی / به ته دیگ خوردن کفگیر تلویزیون! توهم: بعضی از مجریان که الان دنبال جنجال سازی و سخنرانی و فضای مجازی هستند توهم شدید دارند . فکر کردند سقف اسمان باز شده و تنها خودشان مادر زاد مجری دنیا امدند . اخر ابله که گفته اقای بشیر یا اقای رجبی این دو بزرگوار نمیتوانند مثل شما مجری گری کنند . انها مادر زادی بی استعداد هستند ؟ خدایی خیلی خودتان را تک و یک دانه فرض کردید . خدا قوت متوهمان
شماره جدید فصلنامه کارگزار روابط عمومی منتشر شد زهره ابراهیمی: با سلام و احترام
پنجاه و یکمین شماره فصلنامه کارگزار روابط عمومی ویژه بهار 1398 با موضوع روابط عمومی و هوش مصنوعی را چگونه میتونم تهیه کنم؟
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
هوش مصنوعی ۱۰۰ هزار عکس تمامقد از افرادی ساخت که وجود ندارند محبوبه محمدی: واقعا مایه تأسف است که در شبکه سارا بدست روابط عمومی چی ها خبر نوشته شود بدون دقت و توجه مثلا « انتصاب سرپرست جدیدانتصاب سرپرست جدیدروابط عمومی....» دوبار پشت هم انتصاب نوشته شده است یعنی بازنگری نشده رفته تو سایت و این باعث شرمندگی روابط عمومی است
مسئولیت های اجتماعی بزرگترین خودروساز خاورمیانه Maryam: سلام
خوب این مطالب که نوشتید در عمل چه دستاوردی داشته ، نتایج رو بنویسید ،من کل گوگل رو سرچ کردم و چیزی در عمل از ایران خودرو ندیدم ،به نظرم تحقیق بیشتری انجام بدید و حداقل شما که ادعای بزرگترین خودروساز رو دارید چند تا خدمت اجتماعی انجام بدید تا مردم وقتی اسم ایران خودرو رو میشنون ،ناخودآکاه در پس ذهنشون خدماتتون رو به یاد بیارن نه کیفیت پایین و ماشین های پر از ایراد رو
جایگاه روابطعمومی و آموزش همگانی در آبفای استان اصفهان میرشاهی: نویسنده این مطلب قنبری است.
عکسی که الان روی متن است متعلق به عباس پور است.
روابطعمومی در نظامهای سیاسی مهدی: چرا روابط عمومی ایرانی؟
📝منصور ساعی
یادداشتی در صفحه اول روزنامه شرق سه شنبه ۱۹ بهمنماه ۱۴۰۰
🔹روابطعمومی چه بهعنوان یک واحد اداری و سازمانی و چه بهعنوان رشته و حوزه آموزشی و مطالعاتی محصول نیاز سازمان و جامعه غربی بهویژه پس از انقلابهای دموکراتیک و انقلابهای صنعتی قرنهای هفدهم و هجدهم بود؛ یعنی فلسفه روابط عمومی برآیند نیاز واقعی جامعه غربی به پاسخگویی و اقناع افکار عمومی و تقویت اعتماد اجتماعی به صنعت و ساختارهای سیاسی و تولیدی و خدماتی بود. پذیرش ارزش و اهمیت اقناع و تفاهم، لزوم پذیرش و باور به وجود انسانی پرسشگر و ظهور مفهوم شهروند است که ساختار سیاسی و ساختار صنعتی برای ادامه حیات خود به جلب مستمر رضایت شهروندان و مشارکت اجتماعی و ایجاد و تقویت اعتماد اجتماعی نیاز دارد.
🔹 در واقع کمکم نگاه رعیتمحور به جامعه رنگ میبازد و شهروند با تمام حقوق و مسئولیتها و مطالبات و انتظاراتش سر برمیآورد. اما اقناع افکار عمومی و شهروندان پرسشگر چگونه ممکن میشود؟ پاسخها ساده اما عمیقاند؛ یک؛ از طریق گفتوگو و دو؛ شفافیت در تصمیمات و سیاستگذاری و اجرا و سه؛ احساس مسئولیت اجتماعی.
🔹 گفتوگو بهعنوان یک مکانیسم ارتباطی چه در وجه میانفردی و چه در وجه رسانهای، منجر به شکلگیری بحث و نقد و ارزیابی میشود و افکار عمومی آگاه را شکل میدهد تا جایی که فرایند دشوار اقناع افکار عمومی به یک ظرفیت و تخصص و بینش باز نیاز پیدا میکند. پذیرش اصل شفافیت هم منجر به شکلگیری قوانینی برای دسترسی همگانی به اطلاعات و تصمیمها و عملکردهای دولتمردان و مدیران و سازمانها میشود. احساس مسئولیت اجتماعی در برابر جامعه بهعنوان یک مفهوم اخلاقی مهم سر برمیآورد و کسب قدرت سیاسی و سازمانی و تولید یک محصول یا ارائه یک خدمت با دیدهبانی اجتماعی و تعهد اجتماعی مواجه میشود.
🔹بر این باورم که در گذار از سپهر رعیت به شهروندی، روابطعمومی بهعنوان یک نظام ارتباطی چه در ساختارهای سیاسی و چه در ساختارهای تولیدی و خدماتی، عامل اقناع شهروندان از طریق گفتوگو، ایجاد و تقویت شفافیت اطلاعاتی و ناظر پایبندی به مسئولیت اجتماعی در ساختارها میشود. اگر بخواهیم نظام روابط عمومی در ایران را در چارچوب این فلسفه وجودی شهروندی تحلیل کنیم، باید گفت که هنوز ساختار سیاسی و سازمانی ایرانی مفهوم شهروندی را نپذیرفته است.
🔹وقتی ساختاری، مفهوم شهروندی را نمیپذیرد وارد فرایند اقناع و تفاهم از طریق گفتوگو و ایجاد شفافیت ارتباطی و اطلاعاتی در حوزه تصمیم و عملکرد و نظایر آن نمیشود و در برابر جامعه، نسل کنونی و آیندهاش هم احساس مسئولیت نمیکند. وقتی که در ایران فلسفه وجودی یک موجود به نام روابطعمومی در ساختار و سازمان درک نمیشود، نگاه به جامعه نیز رعیتمحور میشود، ارزش اقناع و گفتوگو و شفافیت کاهش پیدا میکند، ارتباطات یکسویه و بازاریابی و اطلاعرسانی ارزش و قرب مییابد.
🔹وضع امروز «روابطعمومی ایرانی» برآیند بینش ساختارها به جامعه است. روابطعمومی ایرانی به دانش و تکنیک و مهارت مسلط است اما ساختار اجازه نقشآفرینی نمیدهد. روابطعمومی ایرانی امروزه با فلسفه واقعی خود فاصله دارد هرچند مجهز به فناوری و دانش است.
https://sharghdaily.ir/fa/main/detail/305500
کافه_ارتباطات
روابط_عمومی_ایرانی
@coffee_commچرا روابط عمومی ایرانی؟
📝منصور ساعی
یادداشتی در صفحه اول روزنامه شرق سه شنبه ۱۹ بهمنماه ۱۴۰۰
🔹روابطعمومی چه بهعنوان یک واحد اداری و سازمانی و چه بهعنوان رشته و حوزه آموزشی و مطالعاتی محصول نیاز سازمان و جامعه غربی بهویژه پس از انقلابهای دموکراتیک و انقلابهای صنعتی قرنهای هفدهم و هجدهم بود؛ یعنی فلسفه روابط عمومی برآیند نیاز واقعی جامعه غربی به پاسخگویی و اقناع افکار عمومی و تقویت اعتماد اجتماعی به صنعت و ساختارهای سیاسی و تولیدی و خدماتی بود. پذیرش ارزش و اهمیت اقناع و تفاهم، لزوم پذیرش و باور به وجود انسانی پرسشگر و ظهور مفهوم شهروند است که ساختار سیاسی و ساختار صنعتی برای ادامه حیات خود به جلب مستمر رضایت شهروندان و مشارکت اجتماعی و ایجاد و تقویت اعتماد اجتماعی نیاز دارد.
🔹 در واقع کمکم نگاه رعیتمحور به جامعه رنگ میبازد و شهروند با تمام حقوق و مسئولیتها و مطالبات و انتظاراتش سر برمیآورد. اما اقناع افکار عمومی و شهروندان پرسشگر چگونه ممکن میشود؟ پاسخها ساده اما عمیقاند؛ یک؛ از طریق گفتوگو و دو؛ شفافیت در تصمیمات و سیاستگذاری و اجرا و سه؛ احساس مسئولیت اجتماعی.
🔹 گفتوگو بهعنوان یک مکانیسم ارتباطی چه در وجه میانفردی و چه در وجه رسانهای، منجر به شکلگیری بحث و نقد و ارزیابی میشود و افکار عمومی آگاه را شکل میدهد تا جایی که فرایند دشوار اقناع افکار عمومی به یک ظرفیت و تخصص و بینش باز نیاز پیدا میکند. پذیرش اصل شفافیت هم منجر به شکلگیری قوانینی برای دسترسی همگانی به اطلاعات و تصمیمها و عملکردهای دولتمردان و مدیران و سازمانها میشود. احساس مسئولیت اجتماعی در برابر جامعه بهعنوان یک مفهوم اخلاقی مهم سر برمیآورد و کسب قدرت سیاسی و سازمانی و تولید یک محصول یا ارائه یک خدمت با دیدهبانی اجتماعی و تعهد اجتماعی مواجه میشود.
🔹بر این باورم که در گذار از سپهر رعیت به شهروندی، روابطعمومی بهعنوان یک نظام ارتباطی چه در ساختارهای سیاسی و چه در ساختارهای تولیدی و خدماتی، عامل اقناع شهروندان از طریق گفتوگو، ایجاد و تقویت شفافیت اطلاعاتی و ناظر پایبندی به مسئولیت اجتماعی در ساختارها میشود. اگر بخواهیم نظام روابط عمومی در ایران را در چارچوب این فلسفه وجودی شهروندی تحلیل کنیم، باید گفت که هنوز ساختار سیاسی و سازمانی ایرانی مفهوم شهروندی را نپذیرفته است.
🔹وقتی ساختاری، مفهوم شهروندی را نمیپذیرد وارد فرایند اقناع و تفاهم از طریق گفتوگو و ایجاد شفافیت ارتباطی و اطلاعاتی در حوزه تصمیم و عملکرد و نظایر آن نمیشود و در برابر جامعه، نسل کنونی و آیندهاش هم احساس مسئولیت نمیکند. وقتی که در ایران فلسفه وجودی یک موجود به نام روابطعمومی در ساختار و سازمان درک نمیشود، نگاه به جامعه نیز رعیتمحور میشود، ارزش اقناع و گفتوگو و شفافیت کاهش پیدا میکند، ارتباطات یکسویه و بازاریابی و اطلاعرسانی ارزش و قرب مییابد.
🔹وضع امروز «روابطعمومی ایرانی» برآیند بینش ساختارها به جامعه است. روابطعمومی ایرانی به دانش و تکنیک و مهارت مسلط است اما ساختار اجازه نقشآفرینی نمیدهد. روابطعمومی ایرانی امروزه با فلسفه واقعی خود فاصله دارد هرچند مجهز به فناوری و دانش است.
https://sharghdaily.ir/fa/main/detail/305500
کافه_ارتباطات
روابط_عمومی_ایرانی
@coffee_comm
معماری برند در روابطعمومی : درود بر شــــارا . تیتر این مطلب بسیار زیبا بود. اولین بار بود شنیدم
« معمــــاری بــــرنـــــد در روابط عمومی »
تعریف عقیده عمومی – گروه – اجتماع فرزاد: در این مقاله میخوانیم : یکی از دانشمندان در این باره چنین گفته است: «فشار افکار .... !!!
یکی از دانشمندان ؟؟؟؟؟ این طریق مقاله نویسی مدرنه؟؟ یه جایی سخن این دانشمند رو خواندید!! اما اسمش رو ندیدید؟؟؟ یکی از دانشمندان ؟؟؟ دانشمند در هزار سال پیش زندگی میکرده ؟؟ معاصره ؟؟؟ در چه رشته ای دانشمنده؟؟؟
ضرورت نهادینهسازی فرهنگ شایستهسالاری : سلام . این مطلب را مطالعه کردم. خیلی عالی بود.
ممنون از سایت شارا .
فقط به نظر میرسد این مطلب گفت و گو بود ولی بالای مطلب نوشته شده مقالات روابط عمومی !
فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی منتشر شد محبوبه: بسیار عالی
بررسی تأثیر تبلیغات در شبکههای اجتماعی بر بازاریابی خدمات آموزشی لقمان نیک نفس: لطفا لینک مقاله می خواستم ممنون فناوری و تحول سبکهای مدیریتی در آینده ای نزدیک محمود حجتی: p a href= مقالاتی که در مورد /a a href= https://www.ostadcoach.com/stages-of-business-growth/ رشد کسب و کار /a a href= قرار میدید بسیار برام جذاب هستن سپاسگزارم /a /p
چطور کمپین تبلیغاتی موفق طراحی کنیم؟ محمود حجتی: مقالاتی که در مورد رشد کسب و کارقرار میدید بسیار برام جذاب هستن سپاسگزارم
مدیر روابطعمومی کیست و چه وظایفی دارد؟ سعید: متن مناسبی نیست بسیار دون شان مدیریت روابط عمومی است. این شد وطیفه مدیر؟
سازماندهی جلسات روابطعمومی شرکت
شرکت در جلسات و کنفرانسهای خبری
استخدام و مدیریت منابع انسانی
خط مشی روابط عمومی محمد: این پست را در گوگل پیدا کردم. می خواستم بگویم که خط مشی روابط عمومی در واقع سیاستهایی است که کمک می کند او دچار خطا نشود. مثلا وقتی می خواهد اطلاعاتی را منتشر کرد، در خط مشی برای او مشخص شده است که چه نوع اطلاعاتی در سازمان می تواند منتشر شود. گاهی اوقات خط مشی با منشور اخلاقی در تضاد قرار می گیرد. گاهی اوقات مکمل منشور اخلاقی می شود. اما به طور کلی خط مشی آن خط قرمزهایی است که روابط عمومی نباید از آنها عبور کند.
برنامه بازاریابی چیست و چه کاربردی دارد؟ محمود حجتی: p a href= عالی بود لطفا در مورد /a a href= https://www.ostadcoach.com/stages-of-business-growth/ رشد کسب و کار /a a href= هم مقاله بگذارید /a /p
واتساپ محمد : سلام
جدیدترین شماره فصلنامه "کارگزار روابطعمومی" منتشر شد ابراهیم بابایان سرپرست روابط عمومی شهرداری نشتارود مازندران: سلام لطفا شماره کارت خرید نشریه را برام ارسال و زحمت دارم عنایت به ارسال پستی بفرمایید باتشکر
عضو کوچک انجمن روابط عمومی ایران
دکتر بروجردی، الگوی «شرم» و «شفقت» میرشاهی: در طی چند وقتی که خبر انتخاب دکتر بروجردی برای تقدیر مطرح شده است، اخباری را خوانده ام که حقیقتا سخن دل است. دکتر بروجردی استاد تکرار ناشدنی دانشگاه علامه هستند. تمام دانشجویانشان مدیون تلاش های ایشان هستند. چراکه ایشان تنها تدریس نمی کردند. ایشان بینش منتقل می کردند. ایشان مهر می پراکندند. درود بر ایشان.
فروشگاه روابطعمومی مجتبی: با سلام لطفا نحوه ثبت نام در فراخوان را تشریح بفرمایید.
پویا دبیری مهر مدیر روابط عمومی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران شد حسنییان: دبیری مهر در شهر فرش کارنامه درخشانی از خودش گذاشت.بهش تبریک میگم
بابایان مدیر روابط عمومی بیمه نوین شد : سلام ضمن عرض تبریک ، توفیقات شما را آرزومندم
ابراهیم بابایان مدیر روابط عومی شهرداری نشتارود شهرستان تنکابن استان مازندران
صفر تا صد روابط عمومی در ایران پروانه بسحاک: روابط عمومی ها با بهره گیری از یافته های تحقیقاتی و مطالعات اجتماعی، مدیران را از دیدگاهها، خواسته ها و نیازهای مخاطبان آگاه می سازند و از این طریق در تصمیم سازی و سیاست گذاری سازمان ایفای نقش می کنند.
مدیریت دانش محمودرضا محمودبابویی : بسیار عالی
مراسم تجلیل از استاد قربانعلی پور مرادیان شهناز احمدپور: جناب آقای پورمرادیان بزرگ مردو استاد توانایی در زمینه روابط عمومی بودند . روحشان شاد.
صفحه قبل - صفحه بعد |
|
|
|
|