درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 23:23   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز ملی روابط‌عمومی: فراتر از انتشارات مطبوعاتی - بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
  چرا داشتن یک موسیقی متن در محل کار می‌تواند بهره‌وری شما را افزایش دهد
  فناوری، پایان شکست فتوشاپ
  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی
  ۷ اصل حمایتی در روابط
  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن
  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن
  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9893صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیچهارشنبه، 20 فروردین 1393 - 22:24
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال بانوان از مردم و رسانه‌ها عذرخواهی کرد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومی فدراسیون به خاطر اطلاع رسانی نادرست در مورد نتایج تیم ملی فوتبال بانوان از مردم و رسانه‌ها عذرخواهی کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومی فدراسیون به خاطر اطلاع رسانی نادرست در مورد نتایج تیم ملی فوتبال بانوان از مردم و رسانه‌ها عذرخواهی کرد.
 
 امیر حسین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اعلام شدن نتایج اشتباه در مورد مسابقات تیم ملی بانوان در روسیه اظهار داشت: به خاطر اشتباهی که در اعلام نتایج تیم ملی بانوان صورت گرفته است از مردم و رسانه‌ها عذر خواهیم می‌کنیم. این مشکل به این دلیل بود که یکی از همراهان تیم از طریق پیامک نتایج را به همکاران ما در روابط عمومی ارسال می‌کرد که متاسفانه در 2 مورد اشتباه بود و به همین دلیل عذرخواهی می‌کنیم.
 
 وی ادامه داد: دو نتیجه که از سوی سایت فدراسیون اعلام شده بود باخت 4 بر یک و برد دو بر صفر بدو که صحیح آن شکست 6 بر یک و پیروزی یک بر صفر بود. سایت فدراسیون همیشه به دنبال اطلاع رسانی صحیح بوده است و اگر اشتباهی وجود داشت به خاطر ارسال اطلاعات نادرست بود و قطعا از کسانی این اتفاق را رقم زدند پاسخ خواهیم خواست.
 
 مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال عنوان کرد: همچنین اکبر محمدی که به همراه تیم در این رقابت‌ها حضور داشت، تنها به عنوان مشاور بوده است.
 
 حسینی در خصوص مسابقات هم گفت: حضور در اینگونه مسابقات همان طور که امیر شقاقی سرمربی تیم عنوان کرده بود، جنبه تدارکاتی داشته و برای کسب تجربه بوده است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد