درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 11:33   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9893صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیسه شنبه، 19 فروردین 1393 - 11:36
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال بانوان از مردم و رسانه‌ها عذرخواهی کرد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومی فدراسیون به خاطر اطلاع رسانی نادرست در مورد نتایج تیم ملی فوتبال بانوان از مردم و رسانه‌ها عذرخواهی کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومی فدراسیون به خاطر اطلاع رسانی نادرست در مورد نتایج تیم ملی فوتبال بانوان از مردم و رسانه‌ها عذرخواهی کرد.
 
 امیر حسین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اعلام شدن نتایج اشتباه در مورد مسابقات تیم ملی بانوان در روسیه اظهار داشت: به خاطر اشتباهی که در اعلام نتایج تیم ملی بانوان صورت گرفته است از مردم و رسانه‌ها عذر خواهیم می‌کنیم. این مشکل به این دلیل بود که یکی از همراهان تیم از طریق پیامک نتایج را به همکاران ما در روابط عمومی ارسال می‌کرد که متاسفانه در 2 مورد اشتباه بود و به همین دلیل عذرخواهی می‌کنیم.
 
 وی ادامه داد: دو نتیجه که از سوی سایت فدراسیون اعلام شده بود باخت 4 بر یک و برد دو بر صفر بدو که صحیح آن شکست 6 بر یک و پیروزی یک بر صفر بود. سایت فدراسیون همیشه به دنبال اطلاع رسانی صحیح بوده است و اگر اشتباهی وجود داشت به خاطر ارسال اطلاعات نادرست بود و قطعا از کسانی این اتفاق را رقم زدند پاسخ خواهیم خواست.
 
 مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال عنوان کرد: همچنین اکبر محمدی که به همراه تیم در این رقابت‌ها حضور داشت، تنها به عنوان مشاور بوده است.
 
 حسینی در خصوص مسابقات هم گفت: حضور در اینگونه مسابقات همان طور که امیر شقاقی سرمربی تیم عنوان کرده بود، جنبه تدارکاتی داشته و برای کسب تجربه بوده است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  راهنمای کوتاه بحران


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد