درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 15:57   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه
  مرجعیت رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9388صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 13 اسفند 1392 - 10:37
کنفرانس تفکر بازار 15 برگزار می شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کنفرانس مطالعات بازاریابی با عنوان تفکر بازار 15 از 11 تا 13 ژوئن در استانبول ترکیه برگزار می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کنفرانس مطالعات بازاریابی با عنوان تفکر بازار 15 از 11 تا 13 ژوئن در استانبول ترکیه برگزار می شود.


به گزارش شارا، دبیرخانه این کنفرانس در فراخوان پذیرش مقاله، ارسال مقاله برای کنفرانس را تا تاریخ 5 مارس 2014 ممکن دانست.


هدف اصلی تفکر بازار 15 بررسی چالش های عمده در فهم روانشناسی انسان به عنوان مشتری، تنظیم روندها و شکل داده به ابزارهای جدید بازاریابی در ارائه تصویر اجتماعی موسسه به عنوان نهادی معتبر می باشد. بازاریابی امروز یکی از فعالیت های غیر پایدار و در حال تغییر است که با تغییر رفتار بشر در عصر حاضر به شدت پیچیده شده است. این حرفه بسته به بستری که در آن انجام می شود، نیازهای ویژه ای را می طلبد که در دنیای رقابتی امروز باید از دقت و هوشمندی کافی بهره مند باشد.


کنفرانس مطالعات بازار در نظر دارد گردهمایی را برای ارائه آخرین تحقیقات و تجربیات در حوزه های تئوری، تجربی و روش های کاربردی و استراتژی های بازاریابی برگزار کند. این کنفرانس رهبران حرفه ای توسعه کسب و کار، اقتصاددان ها، روانشناسان، جامعه شناسان، متخصصان بازار و محققان بازاریابی را از نقاط مختلف دنیا گردهم می آورد.


برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس کنفرانس مراجعه کنید.
http://www.markethinkconference.org/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد