شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کنفرانس مطالعات بازاریابی با عنوان تفکر بازار 15 از 11 تا 13 ژوئن در استانبول ترکیه برگزار می شود.
به گزارش شارا، دبیرخانه این کنفرانس در فراخوان پذیرش مقاله، ارسال مقاله برای کنفرانس را تا تاریخ 5 مارس 2014 ممکن دانست.
هدف اصلی تفکر بازار 15 بررسی چالش های عمده در فهم روانشناسی انسان به عنوان مشتری، تنظیم روندها و شکل داده به ابزارهای جدید بازاریابی در ارائه تصویر اجتماعی موسسه به عنوان نهادی معتبر می باشد. بازاریابی امروز یکی از فعالیت های غیر پایدار و در حال تغییر است که با تغییر رفتار بشر در عصر حاضر به شدت پیچیده شده است. این حرفه بسته به بستری که در آن انجام می شود، نیازهای ویژه ای را می طلبد که در دنیای رقابتی امروز باید از دقت و هوشمندی کافی بهره مند باشد.
کنفرانس مطالعات بازار در نظر دارد گردهمایی را برای ارائه آخرین تحقیقات و تجربیات در حوزه های تئوری، تجربی و روش های کاربردی و استراتژی های بازاریابی برگزار کند. این کنفرانس رهبران حرفه ای توسعه کسب و کار، اقتصاددان ها، روانشناسان، جامعه شناسان، متخصصان بازار و محققان بازاریابی را از نقاط مختلف دنیا گردهم می آورد.
برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس کنفرانس مراجعه کنید.
http://www.markethinkconference.org/
|