درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 15:03   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9388صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 13 اسفند 1392 - 15:07
کنفرانس تفکر بازار 15 برگزار می شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کنفرانس مطالعات بازاریابی با عنوان تفکر بازار 15 از 11 تا 13 ژوئن در استانبول ترکیه برگزار می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کنفرانس مطالعات بازاریابی با عنوان تفکر بازار 15 از 11 تا 13 ژوئن در استانبول ترکیه برگزار می شود.


به گزارش شارا، دبیرخانه این کنفرانس در فراخوان پذیرش مقاله، ارسال مقاله برای کنفرانس را تا تاریخ 5 مارس 2014 ممکن دانست.


هدف اصلی تفکر بازار 15 بررسی چالش های عمده در فهم روانشناسی انسان به عنوان مشتری، تنظیم روندها و شکل داده به ابزارهای جدید بازاریابی در ارائه تصویر اجتماعی موسسه به عنوان نهادی معتبر می باشد. بازاریابی امروز یکی از فعالیت های غیر پایدار و در حال تغییر است که با تغییر رفتار بشر در عصر حاضر به شدت پیچیده شده است. این حرفه بسته به بستری که در آن انجام می شود، نیازهای ویژه ای را می طلبد که در دنیای رقابتی امروز باید از دقت و هوشمندی کافی بهره مند باشد.


کنفرانس مطالعات بازار در نظر دارد گردهمایی را برای ارائه آخرین تحقیقات و تجربیات در حوزه های تئوری، تجربی و روش های کاربردی و استراتژی های بازاریابی برگزار کند. این کنفرانس رهبران حرفه ای توسعه کسب و کار، اقتصاددان ها، روانشناسان، جامعه شناسان، متخصصان بازار و محققان بازاریابی را از نقاط مختلف دنیا گردهم می آورد.


برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس کنفرانس مراجعه کنید.
http://www.markethinkconference.org/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد