درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 09:49   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط‌عمومی و امور ‌‏بین‌الملل کانون شد
  پنج‌گانه‌ی اطلاعات: غول‌های اینترنتی در حال تغییر جهان
  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر
  روزنامه آلدن سرمقاله‌های هماهنگی را منتشر می‌کنند که گوگل را مورد انتقاد قرار می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9332صفحه نخست » یکشنبه، 11 اسفند 1392 - 06:06
استراتژی اقیانوس آبی ; راهکارموفقیت در صنعت بانکداری
صنعت بانکداری در ایران تبدیل به یک صنعت رقابتی شده است . تمرکز بیش از حد بر روی استراتژی رقابتی باعث می شود تا بانک ها مهمترین جنبه استراتژی را نادیده بگیرند . آفرینش یک بازار جدید که در آن هیچ رقیبی وجود ندارد و بدین ترتیب رقابت را بی معنی کردن و این همان اقیانوس آبی است.
  

استراتژی اقیانوس آبی ; راهکارموفقیت در صنعت بانکداری

 

نویسندگان :

مریم صلحی لرد 
دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین الملل

maryamsolhilord@yahoo.com

مصطفی مجردکیاسرائی
کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی

mostafamojarrad@ymail.com

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- صنعت بانکداری در ایران تبدیل به یک صنعت رقابتی شده است . تمرکز بیش از حد بر روی استراتژی رقابتی باعث می شود تا بانک ها مهمترین جنبه استراتژی را نادیده بگیرند . آفرینش یک بازار جدید که در آن هیچ رقیبی وجود ندارد و بدین ترتیب رقابت را بی معنی کردن و این همان اقیانوس آبی است. استراتژی اقیانوس‌آبی رویکرد جدیدی از استراتژی و نوآوری است که هدف آن رشد و عملکرد پایدار شرکت است. در مطالعه ای که توسط ارائه دهندگان این استراتژی صورت گرفته از بین شرکت های مورد بررسی ، 14% این استراتژی را انتخاب کردند که موفق شدند 38% از درآمد حاصله کل و 61% از سودآوری کل را از آن خود نمایند . هدف از این مقاله بررسی تفکر جدیدی درباره استراتژی در صنعت بانکداری است . در این مقاله به تشریح استراتژی اقیانوس آبی پرداخته و سپس به بحث درباره موفقیت در صنعت بانکداری با کاربرد این استراتژی می پردازیم .


واژگان کلیدی :  نوآوری ارزش ، اقیانوس آبی ، توالی استراتژیک

 

 

مقدمه :
اکنون درجهانی زندگی می کنیم که انسان ها همه ی تلاش خود را برای پیشرفت روزافزون انجام می دهند و در راه پیشرفت گاه به رقابت با هم می پردازند . این رقابت ها گاه چنان شدت می یابند که گروهی به پیروزی مطلق نائل شده و عده ای بی بهره می مانند . اما برای همواره پیروز بودن در این دنیای پر از رقابت خلاقیت عامل اصلی می باشد . به عنوان مثال برای رهایی از بازار شدید رقابت و کسب سود می توانند بازارهای جدیدی را خلق کرده و رقابت را بی معنا کنند .
خلق بازار جدید و بی معنا کردن رقابت در واقع مفهوم اصلی استراتژی اقیانوس آبی می باشد . صنعت بانکداری کشور با شروع خصوصی سازی شاهد تغییرات فراوانی با اهدافی چون پیشرفت کمی و کیفی خدمات بانکی با توجه به نیازهای جامعه به خود بوده است . با این حال این صنعت نیز مانند هر صنعت دیگری خالی از رقابت نمی باشد و استراتژی اقیانوس آبی همواره یک گام جلوتر بودن از رقبا می باشد .

 

 

دریافت فایل کامل مقاله

 

 

 

   
  

فايل ها الصاقي:

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  اخبار ممنوعه


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد