درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 19:18   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8907صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعییکشنبه، 20 بهمن 1392 - 05:12
چک لیست روابط عمومی برای رونق صفحه فیسبوک
متیو شوارتز - آیا تاکنون در مورد چگونگی رشد رتبه مخاطبان خود در فیسبوک جستجو کرده اید؟ ما این طور فکر نمی کنیم. اما این قابل درک است. این یادآور مهمترین چالش یک متخصص روابط عمومی و ارتباطات برای تضمین هواداران جدید از طریق سامانه های رسانه های اجتماعی جدید است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، متیو شوارتز- آیا تاکنون در مورد چگونگی رشد رتبه مخاطبان خود در فیسبوک جستجو کرده اید؟ ما این طور فکر نمی کنیم. اما این قابل درک است. این یادآور مهمترین چالش یک متخصص روابط عمومی و ارتباطات برای تضمین هواداران جدید از طریق سامانه های رسانه های اجتماعی جدید است. کار جلب افراد به سمت صفحه فیسبوک روز به روز دشوارتر می شود، مخصوصا اینکه هر روز با ورد شبکه های اجتماعی جدیدی که مورد استقبال افراد قرار می گیرند، نشان دهنده ماهیت بی وفایی مصرف کنندگان آنلاین است. (اسنپچات آخرین شبکه اجتماعی است که اخیرا مورد استقبال قرار گرفته.)


اما گام هایی چند برای متخصصان روابط عمومی وجود دارد که می توانند تعامل خود را در فیسبوک بالا برده و تعداد لایک هایشان را برای برند یا سازمانشان افزایش دهند. بدون هیچ شانسی، استقرار گام هایی می تواند همانند یاشا هیفتز در فیسبوک متعامل کند.


چه چیزی تعامل را افزایش می دهد؟
• زمینه پست هایی که از از عکس استفاده کرده بودند، 39 درصد در تعامل موفق ترند.
• پست هایی که از شکلک استفاده کرده بودند 52 درصد تعامل بیشتری را از افراد در یافت کردند.
• پست هایی که 80 کارکتر یا کمتر استفاده کرده بودند 23 درصد تعامل بیشتری را نسبت به پست های طولانی تر بدست آوردند.
• پست هایی که چیزی را از افراد می پرسند، 7 برابر بیشتر به اشتراک گذاشته می شوند.
• پست هایی که حاوی سوالاتی هستند 92 درصد بیشتر کامنت دریافت می کنند.
• پست هایی که برای عکس ها کپشن استفاده می کنند، تا 5.5 برابر بیشتر کامنت و لایک دریافت می کنند.
• مسابقات – در صفحه شما باعث ایجاد سرگرمی می شود و افراد در آن برنده می شوند. ضمن آن می توانید از نرم افزارهای تحت فیسبوک استفاده کنید.
• امکاناتی که تنها از طریق لایک کردن یک صفحه به افراد داده می شود، می تواند به دریافت لایک مورد نیازتان ختم شود.
• کتاب های الکترونیکی که تنها با ارائه لایک داده می شود نیز می تواند یکی از تب های صفحه شما باشد.
• آگهی های فیسبوکی هم می تواند مورد استفاده قرار گیرد.
• به وبسایت خود می توانید دکمه لایک فیسبوک را اضافه کنید.
• لایک های دیگری نیز می توانید از طریق گیت فیلم قرار دهید و تماشا کردن فیلم انیستاگرام را منوط به لایک کنید.
هر مورد دیگری را که فکر می کنید می توان در فیسبوک انجام داد، به این فهرست بیافزایید.
درباره کسب اقتدار در فیسبوک بیاموزید و برای این کار می توانید از وبسایت هایی که به مسائل شبکه های اجتماعی توجه می کنند مراجعه کنید.


منبع: http://www.prnewsonline.com/water-cooler/2014/01/28/pr-checklist-for-juicing-your-facebook-page/?hq_e=el&hq_m=2822423&hq_l=15&hq_v=472ca672b1
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد