درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 06:28   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8907صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعییکشنبه، 20 بهمن 1392 - 09:42
چک لیست روابط عمومی برای رونق صفحه فیسبوک
متیو شوارتز - آیا تاکنون در مورد چگونگی رشد رتبه مخاطبان خود در فیسبوک جستجو کرده اید؟ ما این طور فکر نمی کنیم. اما این قابل درک است. این یادآور مهمترین چالش یک متخصص روابط عمومی و ارتباطات برای تضمین هواداران جدید از طریق سامانه های رسانه های اجتماعی جدید است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، متیو شوارتز- آیا تاکنون در مورد چگونگی رشد رتبه مخاطبان خود در فیسبوک جستجو کرده اید؟ ما این طور فکر نمی کنیم. اما این قابل درک است. این یادآور مهمترین چالش یک متخصص روابط عمومی و ارتباطات برای تضمین هواداران جدید از طریق سامانه های رسانه های اجتماعی جدید است. کار جلب افراد به سمت صفحه فیسبوک روز به روز دشوارتر می شود، مخصوصا اینکه هر روز با ورد شبکه های اجتماعی جدیدی که مورد استقبال افراد قرار می گیرند، نشان دهنده ماهیت بی وفایی مصرف کنندگان آنلاین است. (اسنپچات آخرین شبکه اجتماعی است که اخیرا مورد استقبال قرار گرفته.)


اما گام هایی چند برای متخصصان روابط عمومی وجود دارد که می توانند تعامل خود را در فیسبوک بالا برده و تعداد لایک هایشان را برای برند یا سازمانشان افزایش دهند. بدون هیچ شانسی، استقرار گام هایی می تواند همانند یاشا هیفتز در فیسبوک متعامل کند.


چه چیزی تعامل را افزایش می دهد؟
• زمینه پست هایی که از از عکس استفاده کرده بودند، 39 درصد در تعامل موفق ترند.
• پست هایی که از شکلک استفاده کرده بودند 52 درصد تعامل بیشتری را از افراد در یافت کردند.
• پست هایی که 80 کارکتر یا کمتر استفاده کرده بودند 23 درصد تعامل بیشتری را نسبت به پست های طولانی تر بدست آوردند.
• پست هایی که چیزی را از افراد می پرسند، 7 برابر بیشتر به اشتراک گذاشته می شوند.
• پست هایی که حاوی سوالاتی هستند 92 درصد بیشتر کامنت دریافت می کنند.
• پست هایی که برای عکس ها کپشن استفاده می کنند، تا 5.5 برابر بیشتر کامنت و لایک دریافت می کنند.
• مسابقات – در صفحه شما باعث ایجاد سرگرمی می شود و افراد در آن برنده می شوند. ضمن آن می توانید از نرم افزارهای تحت فیسبوک استفاده کنید.
• امکاناتی که تنها از طریق لایک کردن یک صفحه به افراد داده می شود، می تواند به دریافت لایک مورد نیازتان ختم شود.
• کتاب های الکترونیکی که تنها با ارائه لایک داده می شود نیز می تواند یکی از تب های صفحه شما باشد.
• آگهی های فیسبوکی هم می تواند مورد استفاده قرار گیرد.
• به وبسایت خود می توانید دکمه لایک فیسبوک را اضافه کنید.
• لایک های دیگری نیز می توانید از طریق گیت فیلم قرار دهید و تماشا کردن فیلم انیستاگرام را منوط به لایک کنید.
هر مورد دیگری را که فکر می کنید می توان در فیسبوک انجام داد، به این فهرست بیافزایید.
درباره کسب اقتدار در فیسبوک بیاموزید و برای این کار می توانید از وبسایت هایی که به مسائل شبکه های اجتماعی توجه می کنند مراجعه کنید.


منبع: http://www.prnewsonline.com/water-cooler/2014/01/28/pr-checklist-for-juicing-your-facebook-page/?hq_e=el&hq_m=2822423&hq_l=15&hq_v=472ca672b1
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد