درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 03:42   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8473صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 27 دی 1392 - 08:39
دبیر کمیته علمی دهمین کنفرانس روابط عمومی: باید به دنبال الگوی ایرانی برای فضای مجازی باشیم
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دبیر کمیته علمی دهمین کنفرانس روابط عمومی ایران با بیان این مطلب افزود:˝ما هنوز با تجربه تکنولوژی غربی به عنوان یک تکنولوژی ایرانی روبرو نیستیم بنابراین باید به دنبال الگوی ایرانی برای فضای مجازی باشیم.در بحث کیفیت،افزایش فکر،تحلیل و انتخاب نیاز به مدیریت داریم تا بتوانیم ظرفیت ها را بر اساس فرهنگ ایرانی به فکر تبدیل کنیم.˝
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دبیر کمیته علمی دهمین کنفرانس روابط عمومی ایران با بیان این مطلب افزود:˝ما هنوز با تجربه تکنولوژی غربی به عنوان یک تکنولوژی ایرانی روبرو نیستیم بنابراین باید به دنبال الگوی ایرانی برای فضای مجازی باشیم.در بحث کیفیت،افزایش فکر،تحلیل و انتخاب نیاز به مدیریت داریم تا بتوانیم ظرفیت ها را بر اساس فرهنگ ایرانی به فکر تبدیل کنیم.˝
 
 به گزارش خبرگزاری پانا،"حسن بشیر" دبیر کمیته علمی دهمین کنفرانس بین المللی،فضای مجازی را مهمتر از فضای رسانه ای دانست و تصریح کرد:"فضای مجازی مهمتر از فضای رسانه ای است.ما باید بتوانیم از فضای مجازی استفاده کنیم تا حضور خود را به عنوان یک حضور توحیدی،ایرانی و متخلق به اخلاق در دنیا معرفی کنیم.نباید پیشرفت ما محصور در توسعه کمی، وبلاگ و یا چند سایت باشد بلکه باید در کنار بحث کمی بحث کیفیت را مدنظر قرار دهیم."
 
 وی با اشاره به اینکه در زمینه فضای مجازی نباید بحث انسان و انسانیت را فراموش کنیم،افزود:"ما در فضای واقعی باید بدانیم چه مقدار در فضای مجازی پیش رفته ایم و یک حوزه جدید انسانی،واقعی و مجازی را تعریف کنیم.در بحث همگرایی بازاریابی و رویکردهای تعاملی درون و بیرون سازمان باید سواد تکنولوژی،رسانه ای،روابط عمومی و فضای مجازی را بالا ببریم."
 
 "بشیر" تصریح کرد:"ما در ایران هنوز با پیوندهای ارتباطی سنتی خود زندگی می کنیم.سنتی بودن به معنای عقب افتادن نیست بلکه ارتباط به معنای اخلاقی و ارتباط رو در رو با افراد مختلف است.به خاطر داشته باشید که نباید اخلاق انسانی را فدای روابط اینترنتی کنیم."
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد