درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 00:28   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8473صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 27 دی 1392 - 08:39
دبیر کمیته علمی دهمین کنفرانس روابط عمومی: باید به دنبال الگوی ایرانی برای فضای مجازی باشیم
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دبیر کمیته علمی دهمین کنفرانس روابط عمومی ایران با بیان این مطلب افزود:˝ما هنوز با تجربه تکنولوژی غربی به عنوان یک تکنولوژی ایرانی روبرو نیستیم بنابراین باید به دنبال الگوی ایرانی برای فضای مجازی باشیم.در بحث کیفیت،افزایش فکر،تحلیل و انتخاب نیاز به مدیریت داریم تا بتوانیم ظرفیت ها را بر اساس فرهنگ ایرانی به فکر تبدیل کنیم.˝
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دبیر کمیته علمی دهمین کنفرانس روابط عمومی ایران با بیان این مطلب افزود:˝ما هنوز با تجربه تکنولوژی غربی به عنوان یک تکنولوژی ایرانی روبرو نیستیم بنابراین باید به دنبال الگوی ایرانی برای فضای مجازی باشیم.در بحث کیفیت،افزایش فکر،تحلیل و انتخاب نیاز به مدیریت داریم تا بتوانیم ظرفیت ها را بر اساس فرهنگ ایرانی به فکر تبدیل کنیم.˝
 
 به گزارش خبرگزاری پانا،"حسن بشیر" دبیر کمیته علمی دهمین کنفرانس بین المللی،فضای مجازی را مهمتر از فضای رسانه ای دانست و تصریح کرد:"فضای مجازی مهمتر از فضای رسانه ای است.ما باید بتوانیم از فضای مجازی استفاده کنیم تا حضور خود را به عنوان یک حضور توحیدی،ایرانی و متخلق به اخلاق در دنیا معرفی کنیم.نباید پیشرفت ما محصور در توسعه کمی، وبلاگ و یا چند سایت باشد بلکه باید در کنار بحث کمی بحث کیفیت را مدنظر قرار دهیم."
 
 وی با اشاره به اینکه در زمینه فضای مجازی نباید بحث انسان و انسانیت را فراموش کنیم،افزود:"ما در فضای واقعی باید بدانیم چه مقدار در فضای مجازی پیش رفته ایم و یک حوزه جدید انسانی،واقعی و مجازی را تعریف کنیم.در بحث همگرایی بازاریابی و رویکردهای تعاملی درون و بیرون سازمان باید سواد تکنولوژی،رسانه ای،روابط عمومی و فضای مجازی را بالا ببریم."
 
 "بشیر" تصریح کرد:"ما در ایران هنوز با پیوندهای ارتباطی سنتی خود زندگی می کنیم.سنتی بودن به معنای عقب افتادن نیست بلکه ارتباط به معنای اخلاقی و ارتباط رو در رو با افراد مختلف است.به خاطر داشته باشید که نباید اخلاق انسانی را فدای روابط اینترنتی کنیم."
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد