درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 18 خرداد 1403 - 12:49   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است
  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد
  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
  ایجاد بینش مشتری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8235صفحه نخست » دوشنبه، 9 دی 1392 - 21:49
Transactional Email چیست؟
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- Transactional Email که معنی لغوی آن ایمیل های تبادلی است یکی از کارهایی است که در بازاریابی ایمیلی انجام می شود و در این مطلب با این موضوع در انجام بازاریابی اینترنتی بیشتر آشنا می شوید.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-   Transactional Email که معنی لغوی آن ایمیل های تبادلی است یکی از کارهایی است که در بازاریابی ایمیلی انجام می شود و در این مطلب با این موضوع در انجام بازاریابی اینترنتی بیشتر آشنا می شوید.

ایمیل های تبادلی به ایمیل هایی گفته می شود که در مواردی از قبیل ارسال ایمیل تایید سفارشات ، ایمیل های ارائه خدماتی از قبیل دانلود کتاب های الکترونیکی و ایمیل های تشکر و قدردانی برای انجام کاری به کاربران ارسال می شود. این گونه ایمیل ها فرصت های بسیار بالایی برای انجام بازاریابی در اختیار بازاریابان اینترنتی قرار می دهند چون درصد بازگشایی بالایی دارند و بازاریابان خلاق اینترنتی علاوه بر ارائه خدمات و یا تشکر و قدردانی می توانند در آن ها ، خدمات دیگر خود را ارائه دهند و یا مشتریان بالقوه را برای تبدیل به مشتریان بالفعل تشویق کنند.


در این میان بعضی وب سایت ها هستند که از این فرصت ها استفاده نمی کنند به طوری که یا کلا ایمیلی به کاربران خود در قبال انجام کاری در وب سایت ارسال نمی کنند و یا اگر ایمیلی هم ارسال کنند این موارد را در آن رعایت نمی کنند.


با ذکر مثالی می توان این موضوع را بیشتر توضیح داد. فرض کنید بازدید کننده ای با پر کردن فرمی برای دانلود یک کتاب الکترونیکی ، ایمیلی از سوی شما دریافت می کند که در آن حاوی لینکی برای دانلود این کتاب الکترونیکی است و شما آن ایمیل را برای او ارسال می کنید حال اگر سعی کنید این کاربر را برای عضویت در خبرنامه و طرفداری در صفحات شبکه های اجتماعی دعوت کنید از این فرصت به وجود آمده استفاده کرده اید.


مثالی دیگر زمانی است که مثلا کاربری از وب سایت شما خرید می کند و شما ایمیل تایید انجام خرید و برای تشکر برای او ارسال می کنید حال اگر در این ایمیل محصولات جانبی را به وی پیشنهاد دهید ممکن است وی از شما خرید مجدد نماید. مثلا کاربری که از شما گوشی خریداری کرده که سیستم عامل آن آندروید است شما در ایمیل تشکر و تایید خرید ، لوازم جانبی گوشی و یا نرم افزارهای ضروری برای این سیستم عامل را به وی پیشنهاد می دهید و با این کار امکان فروش بیشتر برای شما فراهم می شود.


مثال ها در مورد ایمیل های تبادلی بسیار زیاد است و امیدوارم که این مطلب توانسته باشد تا حد بسیار کمی این موضوع را به شما توضیح دهد.
منبع : وبلاگ تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ۷۰۱۰
برگرفته از : هاب اسپات

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید


  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری


  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟


  ایجاد بینش مشتری


  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید


  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد