درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 07:26   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8235صفحه نخست » دوشنبه، 9 دی 1392 - 22:25
Transactional Email چیست؟
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- Transactional Email که معنی لغوی آن ایمیل های تبادلی است یکی از کارهایی است که در بازاریابی ایمیلی انجام می شود و در این مطلب با این موضوع در انجام بازاریابی اینترنتی بیشتر آشنا می شوید.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-   Transactional Email که معنی لغوی آن ایمیل های تبادلی است یکی از کارهایی است که در بازاریابی ایمیلی انجام می شود و در این مطلب با این موضوع در انجام بازاریابی اینترنتی بیشتر آشنا می شوید.

ایمیل های تبادلی به ایمیل هایی گفته می شود که در مواردی از قبیل ارسال ایمیل تایید سفارشات ، ایمیل های ارائه خدماتی از قبیل دانلود کتاب های الکترونیکی و ایمیل های تشکر و قدردانی برای انجام کاری به کاربران ارسال می شود. این گونه ایمیل ها فرصت های بسیار بالایی برای انجام بازاریابی در اختیار بازاریابان اینترنتی قرار می دهند چون درصد بازگشایی بالایی دارند و بازاریابان خلاق اینترنتی علاوه بر ارائه خدمات و یا تشکر و قدردانی می توانند در آن ها ، خدمات دیگر خود را ارائه دهند و یا مشتریان بالقوه را برای تبدیل به مشتریان بالفعل تشویق کنند.


در این میان بعضی وب سایت ها هستند که از این فرصت ها استفاده نمی کنند به طوری که یا کلا ایمیلی به کاربران خود در قبال انجام کاری در وب سایت ارسال نمی کنند و یا اگر ایمیلی هم ارسال کنند این موارد را در آن رعایت نمی کنند.


با ذکر مثالی می توان این موضوع را بیشتر توضیح داد. فرض کنید بازدید کننده ای با پر کردن فرمی برای دانلود یک کتاب الکترونیکی ، ایمیلی از سوی شما دریافت می کند که در آن حاوی لینکی برای دانلود این کتاب الکترونیکی است و شما آن ایمیل را برای او ارسال می کنید حال اگر سعی کنید این کاربر را برای عضویت در خبرنامه و طرفداری در صفحات شبکه های اجتماعی دعوت کنید از این فرصت به وجود آمده استفاده کرده اید.


مثالی دیگر زمانی است که مثلا کاربری از وب سایت شما خرید می کند و شما ایمیل تایید انجام خرید و برای تشکر برای او ارسال می کنید حال اگر در این ایمیل محصولات جانبی را به وی پیشنهاد دهید ممکن است وی از شما خرید مجدد نماید. مثلا کاربری که از شما گوشی خریداری کرده که سیستم عامل آن آندروید است شما در ایمیل تشکر و تایید خرید ، لوازم جانبی گوشی و یا نرم افزارهای ضروری برای این سیستم عامل را به وی پیشنهاد می دهید و با این کار امکان فروش بیشتر برای شما فراهم می شود.


مثال ها در مورد ایمیل های تبادلی بسیار زیاد است و امیدوارم که این مطلب توانسته باشد تا حد بسیار کمی این موضوع را به شما توضیح دهد.
منبع : وبلاگ تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ۷۰۱۰
برگرفته از : هاب اسپات

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد