درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 10:48   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8235صفحه نخست » چهارشنبه، 11 دی 1392 - 09:13
Transactional Email چیست؟
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- Transactional Email که معنی لغوی آن ایمیل های تبادلی است یکی از کارهایی است که در بازاریابی ایمیلی انجام می شود و در این مطلب با این موضوع در انجام بازاریابی اینترنتی بیشتر آشنا می شوید.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-   Transactional Email که معنی لغوی آن ایمیل های تبادلی است یکی از کارهایی است که در بازاریابی ایمیلی انجام می شود و در این مطلب با این موضوع در انجام بازاریابی اینترنتی بیشتر آشنا می شوید.

ایمیل های تبادلی به ایمیل هایی گفته می شود که در مواردی از قبیل ارسال ایمیل تایید سفارشات ، ایمیل های ارائه خدماتی از قبیل دانلود کتاب های الکترونیکی و ایمیل های تشکر و قدردانی برای انجام کاری به کاربران ارسال می شود. این گونه ایمیل ها فرصت های بسیار بالایی برای انجام بازاریابی در اختیار بازاریابان اینترنتی قرار می دهند چون درصد بازگشایی بالایی دارند و بازاریابان خلاق اینترنتی علاوه بر ارائه خدمات و یا تشکر و قدردانی می توانند در آن ها ، خدمات دیگر خود را ارائه دهند و یا مشتریان بالقوه را برای تبدیل به مشتریان بالفعل تشویق کنند.


در این میان بعضی وب سایت ها هستند که از این فرصت ها استفاده نمی کنند به طوری که یا کلا ایمیلی به کاربران خود در قبال انجام کاری در وب سایت ارسال نمی کنند و یا اگر ایمیلی هم ارسال کنند این موارد را در آن رعایت نمی کنند.


با ذکر مثالی می توان این موضوع را بیشتر توضیح داد. فرض کنید بازدید کننده ای با پر کردن فرمی برای دانلود یک کتاب الکترونیکی ، ایمیلی از سوی شما دریافت می کند که در آن حاوی لینکی برای دانلود این کتاب الکترونیکی است و شما آن ایمیل را برای او ارسال می کنید حال اگر سعی کنید این کاربر را برای عضویت در خبرنامه و طرفداری در صفحات شبکه های اجتماعی دعوت کنید از این فرصت به وجود آمده استفاده کرده اید.


مثالی دیگر زمانی است که مثلا کاربری از وب سایت شما خرید می کند و شما ایمیل تایید انجام خرید و برای تشکر برای او ارسال می کنید حال اگر در این ایمیل محصولات جانبی را به وی پیشنهاد دهید ممکن است وی از شما خرید مجدد نماید. مثلا کاربری که از شما گوشی خریداری کرده که سیستم عامل آن آندروید است شما در ایمیل تشکر و تایید خرید ، لوازم جانبی گوشی و یا نرم افزارهای ضروری برای این سیستم عامل را به وی پیشنهاد می دهید و با این کار امکان فروش بیشتر برای شما فراهم می شود.


مثال ها در مورد ایمیل های تبادلی بسیار زیاد است و امیدوارم که این مطلب توانسته باشد تا حد بسیار کمی این موضوع را به شما توضیح دهد.
منبع : وبلاگ تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ۷۰۱۰
برگرفته از : هاب اسپات

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد