درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 00:19   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8121صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 4 دی 1392 - 15:14
نشریه نظامی وزارت دفاع آمریکا تعطیل شد.
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- این روزنامه چاپ آمریکا در پایگاه اینترنتی خود نوشت: وزارت دفاع آمریکا به مجموعه گزارشهای خبری و مقالات نظامی روزانه خود به نام «ارلی برد» به نفع یک سرویس محدودتر گردآوری مطالب مطبوعات، آن هم فقط برای مقامات بلندپایه، پایان داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- این روزنامه چاپ آمریکا در پایگاه اینترنتی خود نوشت: وزارت دفاع آمریکا به مجموعه گزارشهای خبری و مقالات نظامی روزانه خود به نام «ارلی برد» به نفع یک سرویس محدودتر گردآوری مطالب مطبوعات، آن هم فقط برای مقامات بلندپایه، پایان داد.


پایان انتشار «خواندنی های ضروری» با شمارگان میلیونی برای صاحب منصبان، سیاستمداران، صنعتگران و روزنامه نگاران شکایت هایی در پی داشته است.

صدها هزار خواننده وفادار یک نگاه خلاصه بامدادی را به آنچه در امنیت ملی روی می دهد از دست داده اند. آنها نمی توانند مشترک مورنینگ نیوز جایگزین آن که فقط به دست سیصد مقام قدرتمند پنتاگون می رسد شوند.


سرهنگ استیون وارن مدیر عملیات مطبوعاتی پنتاگون که تصمیم توقف انتشار ارلی برد را گرفته است فهرستی از دلایل ضعف این نشریه در عصر اینترنت را بیان کرد.

اعضای این سرویس و کارمندان چه در پنتاگون نشسته یا در پایگاهی در افغانستان باشند می توانند همه مطالب ارلی برد را در اینترنت بیابند.

وارن گفت فرماندهان رزمی چهار ستاره خارج از پنتاگون از قبیل فرماندهی مرکزی آمریکا در تامپا در ایالت فلوریدا و فرماندهی نیروهای آمریکا در اقیانوس آرام در هاوایی، کارکنانی برای گردآوری اخبار دارند.

برخی نشریات شکایت کردند که ارلی برد آنها را از میلیون ها بازدید آنلاین (اصل طلایی حرفه خبررسانی) محروم می کرد چون این نشریه نسخه هایی از اخبار و مقالات منتشر می کرد و پیوندهایی که خواننده را به ارائه دهنده مطلب هدایت کند در اختیار نمی گذاشتند.

سرهنگ وارن در نامه ای به کارشناسان روابط عمومی پنتاگون برای توضیح دادن درباره تصمیم خود نوشت: من طی ماه گذشته دریافتم که ارلی برد به هر گوشه ای از مجتمع صنعتی نظامی می رسد. این نشریه به دست صنعتگران، دانشگاهیان و اتاق های فکر می رسد. این نشریه مجددا در شبکه های محرمانه منتشر و برای سازمانهای دولتی ارسال می شود و حتی رسانه های خصوصی مجددا آنها را بسته بندی می کنند و می فروشند. من به راحتی برآورد می کنم که ماهانه چیزی بین یک و نیم تا دو ملیون نفر ارلی برد را مطالعه می کنند.

وی گفت ارلی برد انرژی تشکیلات دفاعی را که مشغول جنگ و بودجه ها هستند می گرفت. تحلیل و خلاصه کردن ارلی برد و سپس برنامه ریزی راهبرد برای چگونگی واکنش نشان دادن به هر خبر، ساعات کاری و نیروی فکری بیشتری را می طلبید.

سرهنگ وارن گفت: احساس کردم هزینه ارلی برد خیلی بالا رفته است. منظورم از هزینه، هزینه مالی نیست بلکه انرژی سازمانی است که اختصاص می یافت. پویایی عجیبی در ارلی برد بود. ارلی برد این توانایی را داشت که برخی اوقات خبری بسیار محلی و کوچک را به مسئله ای ملی تبدیل می کرد.
 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد