درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 16:20   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
  ایجاد بینش مشتری
  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7191صفحه نخست » جهان روابط عمومیدوشنبه، 27 آبان 1392 - 05:55
درس هایی از نا آرامی های برزیل برای روابط عمومی
فلاویو کاسترو، یکی از شرکای ارتباطی FSB برزیل - شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- میامی- نا آرامی های اجتماعی برزیل در اوایل سال جاری زمینه ای برای بررسی مسیر رسانه های اجتماعی در پرورش تحرکات و نهایتا تاثیر آنها بر برندها شد که در اجلاس جهانی روابط عمومی 2013 مورد بررسی قرار گرفت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- میامی- نا آرامی های اجتماعی برزیل در اوایل سال جاری زمینه ای برای بررسی مسیر رسانه های اجتماعی در پرورش تحرکات و نهایتا تاثیر آنها بر برندها شد که در اجلاس جهانی روابط عمومی 2013 مورد بررسی قرار گرفت.


به گزارش سرویس ترجمه شارا، فلاویو کاسترو، یکی از شرکای ارتباطی FSB برزیل در مصاحبه با روزنامه نگار و نویسنده کریستین کوریا، گفت: نتایج تحقیقی در موسسه آمار و افکار سنجی برزیل که نشان می دهد 78 درصد از هزاران معترض در سن ورود به دانشگاه قرار داشته اند. وی افزود: این تحقیق همچنین نشان می دهد، معترضانی که در ماه ژوئن برای اعتراض به سیاست های صعیف اقتصادی به خیابان ها ریختند، از شبکه های اجتماعی برای تصمیم گیری برای تظاهرات و متقاعد کردن دوستان شان استفاده کرده بودند.


کاسترو اشاره کرد: «مشابه جنبش وال استریت، این جنبش از اینترنت شروع شد و سپس در فضای فیزیکی ادامه یافت.»


وی گفت: «در نهایت، جنبش گسترده شد و به اندازه ای پیش رفت که در آن برندها و به ویژه بانک ها و شرکت های بین المللی مورد هدف قرار گرفتند. چهره جهانی برزیل در آن زمان ضربه بزرگی را متحمل شد و محبوبیت سیاستمداران را به شدت تحت تاثیر قرار داد.»


به گزارش شارا، کوریا اذعان کرد: «شرکت هایی که مورد حمله قرار گرفتند، پاسخی ندادند.» وی افزود: « من نمی دانم اگر آنها می خواستند به معترضین پاسخ بدهند باید چه پاسخی به آنها می دادند و آنها به شدت می ترسیدند که پاسخ شان فضا را متشنج تر کند.»


با اینکه جنبش در حال حاضر سرد شده است، اما حامیان بازی های دور بعد المپیک 2016 و کاپ جهانی فیفا –که هر دو در برزیل برگزار می شوند- برای مدیریت بحران فکر می کنند.


منبع: http://www.holmesreport.com/news-info/14222/PRSummit-Lessons-Learned-From-Brazils-Unrest.aspx


منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
احسان
| 1392/8/27 - 11:10 |     0     0     |
ترجمه این قدر ضعیف اصلا فهمیده مترجم چه ترجمه کرده است متن این همه ضعیف و سر درگم و بی مفهوم


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


  کم بازده‌ترین کشور جهان


  روایت‌های مستبدانه


  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد