درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 08:17   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد

  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
  ایران قوی با روابط عمومی قوی
  آخرین فرصت برای ثبت‌نام در وبینار "فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی"
  10 روش برای استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی بیش از حد شخصی
  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی
  زنده یاد «بیژن ناهیدی» مدیر اسبق روابط‌عمومی سازمان دامپزشکی به دیار باقی شتافت
  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد
  «جشنواره روابط‌عمومی»؛ بزرگ‌ترین رویداد دانشگاهی کشور
  روابط‌عمومی‌ها عملکرد دستگاه‌ها را صادقانه با مردم درمیان بگذارند
  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6777صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 14 آبان 1392 - 03:15
معرفی کتاب تبلیغات شگفت‌انگیز
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب تبلیغات شگفت‌انگیز تألیف فرزاد مقدم سال 1390 توسط انتشارات سیته به چاپ رسیده است. این کتاب 218 صفحه‌ای با قطع وزیری در 2 هزار نسخه و قیمت 6 هزار تومان روانه بازار کتاب شده است.

    تبلیغات شگفت‌انگیز  در 11 فصل تدوین و تنظیم شده است: پیشگفتار، مفاهیم تبلیغات گردشگری، راهبردهای توسعه برند گردشگری در استرالیا، نیوزلند، مالزی، ترکیه، هندوستان، سنگاپور، چین، گردشگری گلف در ولز، اروپای مرکزی و شرقی و شعارهای تبلیغات گردشگری کشورهای جهان را بررسی کرده است.

    نویسنده در پیشگفتار آورده است: بی‌توجهی به اهمیت موضوع ساخت برند گردشگری در ایران در راستای توسعه‌ی صنعت گردشگری در سال‌های اخیر به عنوان مانع رشد و توسعه یکی از اصلی‌ترین منابع اقتصادی کشور، تبدیل شده است که گردش مالی آن برای سال 2020 نزدیک به روزانه 5 میلیارد و سالانه 2 تریلیون دلار خواهد ‌رسید.

   گردشگری اکنون به عنوان صادرات نامرئی 6/1 میلیارد جهانگرد را برای سال 2020 هدف‌گذاری کرده است.

   این کتاب با توجه به مشکلات زیرساخت‌های گردشگری در ایران، نبود برنامه‌ریزی‌های زمان‌دار و بسیاری دیگر از موارد تلاش می‌کند با مورد پژوهی کشورهای بررسی شده، بتواند زمینه‌های لازم را برای موفقیت این صنعت در ایران ارائه نماید.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  چگونه به عنوان یک رهبر سؤالات واقعاً قدرتمند بپرسیم


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد