درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 8 خرداد 1403 - 10:30   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند

  مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

اعتماد به هوش مصنوعی

  اعتماد به هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند
  طوفان رسانه‌ای چیست؟
  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد
  سه نکته برای بازسازی گذشته خود
  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟
  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل
  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد
  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟
  هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه برای توسعه فرهنگ پذیری خدمات بیمه در جامعه
  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6777صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 12 آبان 1392 - 15:51
معرفی کتاب تبلیغات شگفت‌انگیز
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب تبلیغات شگفت‌انگیز تألیف فرزاد مقدم سال 1390 توسط انتشارات سیته به چاپ رسیده است. این کتاب 218 صفحه‌ای با قطع وزیری در 2 هزار نسخه و قیمت 6 هزار تومان روانه بازار کتاب شده است.

    تبلیغات شگفت‌انگیز  در 11 فصل تدوین و تنظیم شده است: پیشگفتار، مفاهیم تبلیغات گردشگری، راهبردهای توسعه برند گردشگری در استرالیا، نیوزلند، مالزی، ترکیه، هندوستان، سنگاپور، چین، گردشگری گلف در ولز، اروپای مرکزی و شرقی و شعارهای تبلیغات گردشگری کشورهای جهان را بررسی کرده است.

    نویسنده در پیشگفتار آورده است: بی‌توجهی به اهمیت موضوع ساخت برند گردشگری در ایران در راستای توسعه‌ی صنعت گردشگری در سال‌های اخیر به عنوان مانع رشد و توسعه یکی از اصلی‌ترین منابع اقتصادی کشور، تبدیل شده است که گردش مالی آن برای سال 2020 نزدیک به روزانه 5 میلیارد و سالانه 2 تریلیون دلار خواهد ‌رسید.

   گردشگری اکنون به عنوان صادرات نامرئی 6/1 میلیارد جهانگرد را برای سال 2020 هدف‌گذاری کرده است.

   این کتاب با توجه به مشکلات زیرساخت‌های گردشگری در ایران، نبود برنامه‌ریزی‌های زمان‌دار و بسیاری دیگر از موارد تلاش می‌کند با مورد پژوهی کشورهای بررسی شده، بتواند زمینه‌های لازم را برای موفقیت این صنعت در ایران ارائه نماید.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 کشور برتر برای سفر در سال 2024، طبق مجمع جهانی اقتصاد


  جنجال هوش مصنوعی ادوبی: خلاقان در برابر ربات‌ها؟


  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن


  دکتر عقیلی، نمادی از تعهد و تلاش در عرصه علوم ارتباطات


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  از شمار دو چشم یک تن کم


  پیام تسلیت موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی


  پیام تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی


  نکاتی برای تصمیم‌گیری استراتژیک در شرایط عدم اطمینان


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد