شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- كتاب تبليغات شگفتانگيز تأليف فرزاد مقدم سال 1390 توسط انتشارات سيته به چاپ رسيده است. اين كتاب 218 صفحهاي با قطع وزيري در 2 هزار نسخه و قيمت 6 هزار تومان روانه بازار كتاب شده است.
تبليغات شگفتانگيز در 11 فصل تدوين و تنظيم شده است: پيشگفتار، مفاهيم تبليغات گردشگري، راهبردهاي توسعه برند گردشگري در استراليا، نيوزلند، مالزي، تركيه، هندوستان، سنگاپور، چين، گردشگري گلف در ولز، اروپاي مركزي و شرقي و شعارهاي تبليغات گردشگري كشورهاي جهان را بررسي كرده است.
نويسنده در پيشگفتار آورده است: بيتوجهي به اهميت موضوع ساخت برند گردشگري در ايران در راستاي توسعهي صنعت گردشگري در سالهاي اخير به عنوان مانع رشد و توسعه يكي از اصليترين منابع اقتصادي كشور، تبديل شده است كه گردش مالي آن براي سال 2020 نزديك به روزانه 5 ميليارد و سالانه 2 تريليون دلار خواهد رسيد.
گردشگري اكنون به عنوان صادرات نامرئي 6/1 ميليارد جهانگرد را براي سال 2020 هدفگذاري كرده است.
اين كتاب با توجه به مشكلات زيرساختهاي گردشگري در ايران، نبود برنامهريزيهاي زماندار و بسياري ديگر از موارد تلاش ميكند با مورد پژوهي كشورهاي بررسي شده، بتواند زمينههاي لازم را براي موفقيت اين صنعت در ايران ارائه نمايد.