درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 13:15   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6550صفحه نخست » مقالات روابط عمومیدوشنبه، 6 آبان 1392 - 16:39
10 نکته ستاره دار سئو برای روابط عمومی
مترجم: عادل میرشاهی - بهینه سازی برای موتورهای جستجو در دو بعد قابل اجرا است: اول بهینه سازی روی صفحه و دوم بهینه سازی خارج از صفحه
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-- در اولین بخش کارگاه سئویی که امروز صبح توسط موسسه اخبار روابط عمومی برگزار شد، جک فینکلستاین، موسس و مدیر عامل مجموعه روش های ادراک و مایکل جی. لمپ، استراتژیست ارشد رسانه های اجتماعی و دیجیتال در روابط عمومی هانتر، به شرکت کنندگان چگونگی بهبود رتبه سایت را آموزش داده و اصول بنیادین قرار گرفتن در رتبه های بالای موتورهای جستجو را مورد بررسی قرار داد.

فینکلستاین توضیح داد که بهینه سازی برای موتورهای جستجو در دو بعد قابل اجرا است: اول بهینه سازی روی صفحه و دوم بهینه سازی خارج از صفحه می باشد. آنچه باید به خاطر سپرد این است که ارکان ذیل بایستی در روی صفحه و خارج از صفحه در بهینه سازی برای موتورهای جستجو رعایت شوند. این اصول را مطالعه کنید و مطمئن شوید که استراتژی وب سایت سازمان شما به این 10 نکته وابسته است.

عوامل موثر در رتبه بندی روی صفحه:

· زبان متای مناسب

· ساختار سازماندهی منطقی

· عدم استفاده از لایه ها و عبارات مزحک

· بررسی آسان سایت توسط روبات موتور جستجو

· سرعت بارگزاری مناسب



عوامل موثر در رتبه بندی سایت خراج از صفحه:

· کیفیت لینک ها

· درصد و میزان تنوع استفاده از متون لنگر دار

· تنوع لینک های دریافتی

· شهرت برند

· سیگنال های اجتماعی (میزان به اشتراک گذاشته شدن، +1 و لایک گرفتن ها)

 

 


 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد