درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 01:14   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6003صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعییکشنبه، 21 مهر 1392 - 07:54
گوگل از نام و تصویر شما در محتوای تبلیغاتی استفاده می‌کند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- - اگر در موتور جستجوی گوگل به دنبال محلی مانند رستوران یا فروشگاه باشید مواردی که دوستان شما به آنها رنک ۵ ستاره داده‌اند را هم در نتایج جستجوی خود خواهید دید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، وحید ابوالحسنی نژاد- گوگل قصد دارد برای ارائه بهترین پیشنهادات به کاربران خودش از تجربه دوستان آنها استفاده کند، گوگل هم اکنون با گسترش شبکه اجتماعی خود (گوگل پلاس) در نظر دارد تا اعتبارسنجی محتوا را از حالت ماشینی به حالت انسانی تبدیل کند تا کاربران همیشه از بهترین نتایج جستجو برخودار باشند.

به طور مثال اگر شما برای دانلود اپلیکیشنی وارد Google Play شوید رنک دوستان خود را به اپلیکشین‌های مختلف خواهید دید یا اگر در موتور جستجوی گوگل به دنبال محلی مانند رستوران یا فروشگاه باشید مواردی که دوستان شما به آنها رنک ۵ ستاره داده‌اند را هم در نتایج جستجوی خود خواهید دید.

گوگل از نام و تصویر شما در محتوای تبلیغاتی استفاده می‌کند

گوگل از نام و تصویر شما در محتوای تبلیغاتی استفاده می‌کند

گوگل از نام و تصویر شما در محتوای تبلیغاتی استفاده می‌کند

 

گوگل از نام و تصویری که شما در حساب کاربری (عمومی) سرویس گوگل پلاس خود دارید استفاده خواهد کرد، نگران اطلاعات و فعالیت‌های خود نشوید شما هنوز امکان کنترل فعالیت‌های به اشتراک گذاشته خود را دارید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا از صفحه زیر اجازه اشتراک نام و تصویر خود را در این سرویس جدید تنظیم نمایید.

گوگل با ارائه این سرویس نیز متن حریم خصوصی کاربران خود را به‌روز کرد. اما نکته اساسی این است که گوگل و سایر ابزارهای آنلاین هر زمان که به نفع‌شان بود یا نبود می‌توانند حریم خصوصی کاربران را تغییر دهند؟

در ادامه تغییرات اخیر گوگل مانند ارائه الگوریتم جدید موتور جستجوی خود و اضافه کردن این امکان جدید باید دید چقدر محتوای به دست آمده بهینه‌تر خواهد بود؟ نظر شما چیست؟

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد