شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)، وحيد ابوالحسني نژاد- گوگل قصد دارد براي ارائه بهترين پيشنهادات به كاربران خودش از تجربه دوستان آنها استفاده كند، گوگل هم اكنون با گسترش شبكه اجتماعي خود (گوگل پلاس) در نظر دارد تا اعتبارسنجي محتوا را از حالت ماشيني به حالت انساني تبديل كند تا كاربران هميشه از بهترين نتايج جستجو برخودار باشند.
به طور مثال اگر شما براي دانلود اپليكيشني وارد Google Play شويد رنك دوستان خود را به اپليكشينهاي مختلف خواهيد ديد يا اگر در موتور جستجوي گوگل به دنبال محلي مانند رستوران يا فروشگاه باشيد مواردي كه دوستان شما به آنها رنك ۵ ستاره دادهاند را هم در نتايج جستجوي خود خواهيد ديد.
گوگل از نام و تصويري كه شما در حساب كاربري (عمومي) سرويس گوگل پلاس خود داريد استفاده خواهد كرد، نگران اطلاعات و فعاليتهاي خود نشويد شما هنوز امكان كنترل فعاليتهاي به اشتراك گذاشته خود را داريد ما به شما پيشنهاد ميكنيم تا از صفحه زير اجازه اشتراك نام و تصوير خود را در اين سرويس جديد تنظيم نماييد.
گوگل با ارائه اين سرويس نيز متن حريم خصوصي كاربران خود را بهروز كرد. اما نكته اساسي اين است كه گوگل و ساير ابزارهاي آنلاين هر زمان كه به نفعشان بود يا نبود ميتوانند حريم خصوصي كاربران را تغيير دهند؟
در ادامه تغييرات اخير گوگل مانند ارائه الگوريتم جديد موتور جستجوي خود و اضافه كردن اين امكان جديد بايد ديد چقدر محتواي به دست آمده بهينهتر خواهد بود؟ نظر شما چيست؟