درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 13:11   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6003صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعییکشنبه، 21 مهر 1392 - 07:54
گوگل از نام و تصویر شما در محتوای تبلیغاتی استفاده می‌کند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- - اگر در موتور جستجوی گوگل به دنبال محلی مانند رستوران یا فروشگاه باشید مواردی که دوستان شما به آنها رنک ۵ ستاره داده‌اند را هم در نتایج جستجوی خود خواهید دید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، وحید ابوالحسنی نژاد- گوگل قصد دارد برای ارائه بهترین پیشنهادات به کاربران خودش از تجربه دوستان آنها استفاده کند، گوگل هم اکنون با گسترش شبکه اجتماعی خود (گوگل پلاس) در نظر دارد تا اعتبارسنجی محتوا را از حالت ماشینی به حالت انسانی تبدیل کند تا کاربران همیشه از بهترین نتایج جستجو برخودار باشند.

به طور مثال اگر شما برای دانلود اپلیکیشنی وارد Google Play شوید رنک دوستان خود را به اپلیکشین‌های مختلف خواهید دید یا اگر در موتور جستجوی گوگل به دنبال محلی مانند رستوران یا فروشگاه باشید مواردی که دوستان شما به آنها رنک ۵ ستاره داده‌اند را هم در نتایج جستجوی خود خواهید دید.

گوگل از نام و تصویر شما در محتوای تبلیغاتی استفاده می‌کند

گوگل از نام و تصویر شما در محتوای تبلیغاتی استفاده می‌کند

گوگل از نام و تصویر شما در محتوای تبلیغاتی استفاده می‌کند

 

گوگل از نام و تصویری که شما در حساب کاربری (عمومی) سرویس گوگل پلاس خود دارید استفاده خواهد کرد، نگران اطلاعات و فعالیت‌های خود نشوید شما هنوز امکان کنترل فعالیت‌های به اشتراک گذاشته خود را دارید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا از صفحه زیر اجازه اشتراک نام و تصویر خود را در این سرویس جدید تنظیم نمایید.

گوگل با ارائه این سرویس نیز متن حریم خصوصی کاربران خود را به‌روز کرد. اما نکته اساسی این است که گوگل و سایر ابزارهای آنلاین هر زمان که به نفع‌شان بود یا نبود می‌توانند حریم خصوصی کاربران را تغییر دهند؟

در ادامه تغییرات اخیر گوگل مانند ارائه الگوریتم جدید موتور جستجوی خود و اضافه کردن این امکان جدید باید دید چقدر محتوای به دست آمده بهینه‌تر خواهد بود؟ نظر شما چیست؟

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد