درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 8 خرداد 1403 - 12:07   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند

  مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

اعتماد به هوش مصنوعی

  اعتماد به هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند
  طوفان رسانه‌ای چیست؟
  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد
  سه نکته برای بازسازی گذشته خود
  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟
  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل
  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد
  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟
  هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه برای توسعه فرهنگ پذیری خدمات بیمه در جامعه
  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6003صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعییکشنبه، 21 مهر 1392 - 07:18
گوگل از نام و تصویر شما در محتوای تبلیغاتی استفاده می‌کند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- - اگر در موتور جستجوی گوگل به دنبال محلی مانند رستوران یا فروشگاه باشید مواردی که دوستان شما به آنها رنک ۵ ستاره داده‌اند را هم در نتایج جستجوی خود خواهید دید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، وحید ابوالحسنی نژاد- گوگل قصد دارد برای ارائه بهترین پیشنهادات به کاربران خودش از تجربه دوستان آنها استفاده کند، گوگل هم اکنون با گسترش شبکه اجتماعی خود (گوگل پلاس) در نظر دارد تا اعتبارسنجی محتوا را از حالت ماشینی به حالت انسانی تبدیل کند تا کاربران همیشه از بهترین نتایج جستجو برخودار باشند.

به طور مثال اگر شما برای دانلود اپلیکیشنی وارد Google Play شوید رنک دوستان خود را به اپلیکشین‌های مختلف خواهید دید یا اگر در موتور جستجوی گوگل به دنبال محلی مانند رستوران یا فروشگاه باشید مواردی که دوستان شما به آنها رنک ۵ ستاره داده‌اند را هم در نتایج جستجوی خود خواهید دید.

گوگل از نام و تصویر شما در محتوای تبلیغاتی استفاده می‌کند

گوگل از نام و تصویر شما در محتوای تبلیغاتی استفاده می‌کند

گوگل از نام و تصویر شما در محتوای تبلیغاتی استفاده می‌کند

 

گوگل از نام و تصویری که شما در حساب کاربری (عمومی) سرویس گوگل پلاس خود دارید استفاده خواهد کرد، نگران اطلاعات و فعالیت‌های خود نشوید شما هنوز امکان کنترل فعالیت‌های به اشتراک گذاشته خود را دارید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا از صفحه زیر اجازه اشتراک نام و تصویر خود را در این سرویس جدید تنظیم نمایید.

گوگل با ارائه این سرویس نیز متن حریم خصوصی کاربران خود را به‌روز کرد. اما نکته اساسی این است که گوگل و سایر ابزارهای آنلاین هر زمان که به نفع‌شان بود یا نبود می‌توانند حریم خصوصی کاربران را تغییر دهند؟

در ادامه تغییرات اخیر گوگل مانند ارائه الگوریتم جدید موتور جستجوی خود و اضافه کردن این امکان جدید باید دید چقدر محتوای به دست آمده بهینه‌تر خواهد بود؟ نظر شما چیست؟

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن


  10 کشور برتر برای سفر در سال 2024، طبق مجمع جهانی اقتصاد


  جنجال هوش مصنوعی ادوبی: خلاقان در برابر ربات‌ها؟


  دکتر عقیلی، نمادی از تعهد و تلاش در عرصه علوم ارتباطات


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  از شمار دو چشم یک تن کم


  پیام تسلیت موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی


  نکاتی برای تصمیم‌گیری استراتژیک در شرایط عدم اطمینان


  پیام تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد