درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 15:44   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4969صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 13 شهریور 1392 - 10:08
 فیس بوک در تلاش های مدیریت بحران تاثیرگذار است
شارا- یک مطالعه جدید نشان داده است که فیس بوک را می توان برای مدیریت بحران استفاده کرد. بسیاری از حرفه ای های روابط عمومی از سایت های بیشتری برای برقراری ارتباط با عموم مردم استفاده می کنند. در این مطالعه که توسط محققان در دانشگاه میسوری انجام شد نشان داد فیس بوک می تواند در تلاش های مدیریت بحران تاثیرگذار باشد.
  

شارا-  یک مطالعه جدید نشان داده است که فیس بوک را می توان برای مدیریت بحران استفاده کرد. بسیاری از حرفه ای های روابط عمومی از سایت های بیشتری برای برقراری ارتباط با عموم مردم استفاده می کنند.

در این مطالعه که توسط محققان در دانشگاه میسوری انجام شد نشان داد فیس بوک می تواند در تلاش های مدیریت بحران تاثیرگذار باشد.

هنگ گفت که این مطالعه نشان می دهد که فیس بوک می تواند یک ابزار ارزشمند برای حرفه ای های روابط عمومی در هنگام کار برای حل و یا کاهش شدت بحران باشد. فیس بوک به عنوان یک ابزار بسیار شخصی برای کاربران می تواند یک راه قدرتمند برای متقاعد کردن مردم نیز باشد.

هنگ گفت پست های فیس بوک بر اساس یک سبک داستانی موثرتر از پست های نوشته شده در یک فرمت غیر روایت بود. سبک روایت بر داستان گفتن به جای فهرست کردن واقعیت تمرکز دلرد.

او گفت که اثر لحن روایی در اظهارات سازمانی در طول بحران سطح تعامل را افزایش می دهد و نشان دهنده سطح بالایی از بهترین ارتباط، اعتماد، رضایت و تعهد به مخاطب است.


محقق در ادامه توضیح داد که این یک عمل مهم برای حرفه ای های روابط عمومی است، زیرا  بیانگر ارائه اطلاعات به موقع و دقیق و صادقانه در طول یک بحران توسط یک سازمان است.

 

منبع: واشنگتن، 4 سپتامبر (ANI)

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد