درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 03:31   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47615صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریچهارشنبه، 10 شهریور 1400 - 15:19
ارتباطات عمیق‌ و متنوع‌
روابط میان‌فردی قوی هم، به بیشتر شدن سازگارپذیری می‌انجامد، چون انسان برای بقا و رشد خود، به ارتباطات معناداری نیاز دارد. تحقیقات نشان می‌دهد این شبکه‌های ارتباطی حتی می‌توانند بر طول عمر افراد اثر بگذارند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| روابط میان‌فردی قوی هم، به بیشتر شدن سازگارپذیری می‌انجامد، چون انسان برای بقا و رشد خود، به ارتباطات معناداری نیاز دارد. تحقیقات نشان می‌دهد این شبکه‌های ارتباطی حتی می‌توانند بر طول عمر افراد اثر بگذارند.

کارهای روتین ما در محیط کار، معمولا در ارتباط با همکارانمان انجام می‌شود و آنها در انجام وظایف ما نقش دارند. اما این را نباید فراموش کنیم که عدم توجه به نقش همکاران، هم برای رفاه و هم برای بهره‌وری ما در محیط کار، زیان‌بخش است. تحقیقات نشان داده که ارتباطات متنوع و عمیق که باعث حمایت اجتماعی می‌شوند، جزو عوامل اساسی پرورش‌دهنده رفاه و یادگیری ما هستند، به‌ویژه در دوره‌های ابهام و پراسترس.

به عنوان یک رهبر سازمان، اقدامات مشخصی را می‌توانید انجام دهید تا ارتباطات عمیق‌تری داشته باشید.

به فردی که روبه‌روی شما قرار دارد، توجه کامل کنید. معمولا در مکالمات، ذهن ما فرار می‌کند یا با چک کردن گوشی یا ایمیل‌هایمان، چند کار را با هم انجام می‌دهیم. توجه کامل، نیازمند این است که با هوشیاری کامل در برابر افراد قرار بگیریم و بدون هیچ قضاوتی، عمیقا به آنها گوش دهیم.

به خودتان اجازه آسیب‌پذیر بودن بدهید. خود راستین‌تان را نشان دهید و ترس‌ها، نگرانی‌ها یا نقص‌های خود را به اشتراک بگذارید.

همدردی کنید، اما در همین‌جا متوقف نشوید. همدردی به تنهایی کافی نیست. رهبران سازمانی شاید روش درست همدردی کردن را بدانند، که شامل اهمیت دادن به نظر طرف مقابل، بدون منحرف شدن از موقعیت موجود و بدون به کار بردن انرژی و احساسات ناخوشایند خودتان است. به محض اینکه نظر طرف مقابل را فهمیدید، بهترین اقدام در مورد او را متوجه خواهید شد.

با دیگران با مهربانی برخورد کنید. وقتی متوجه غم و ناراحتی دیگران می‌شوید – چه جسمی، چه ذهنی و چه اجتماعی – نشان دهید که قصد حمایت دارید. همزمان، بدانید که هیچ‌گاه نمی‌توانید خودتان را جای طرف بگذارید بنابراین، با ذهن باز جلو بروید.

منبع: donya-e-eqtesad - McKinsey

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد