درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 23:32   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: فراتر از انتشارات مطبوعاتی - بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
  چرا داشتن یک موسیقی متن در محل کار می‌تواند بهره‌وری شما را افزایش دهد
  فناوری، پایان شکست فتوشاپ
  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی
  ۷ اصل حمایتی در روابط
  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن
  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن
  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47387صفحه نخست » جهان روابط عمومیشنبه، 12 تیر 1400 - 01:55
اعلامیه هلسینکی
اعضای سازمان مشاوره ارتباطات بین‌المللی (ICCO) با آگاهی از تأثیر و اهمیت قابل توجه و روزافزون روابط‌عمومی، در هر زمان متعهد می‌شوند که 10 اصل زیر را رعایت کنند:
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| اعضای سازمان مشاوره ارتباطات بین‌المللی (ICCO) با آگاهی از تأثیر و اهمیت قابل توجه و روزافزون روابط‌عمومی، در هر زمان متعهد می‌شوند که 10 اصل زیر را رعایت کنند:

1. مطابق با اصول اخلاقی و قوانین قابل اجرا، کار کردن.

2. رعایت بالاترین استانداردهای حرفه‌ای در روابط‌عمومی و ارتباطات.

3. صداقت و برخورد صادقانه و شفاف با کارمندان، همکاران، مشتریان، رسانه‌ها، دولت و مردم.

4- برای محافظت از حقوق حریم خصوصی مشتریان، سازمان‌ها و افراد با حفاظت از اطلاعات محرمانه.

5- مراقب وظیفه خود در جهت حفظ اعتبار صنعت باشند.

6.  همسو با علایق و سلیقه حامیان مالی باشید و هرگز در کارهای گمراه کننده مثل "تبلیغات فریبنده" مشارکت نکنید.

7. آگاهی از قدرت رسانه‌های اجتماعی، و استفاده از آنها با مسئولیت‌پذیری.

8- هرگز در ایجاد یا جعل آگاهانه اخبار جعلی شرکت نکنید.

9. برای پیروی از قوانین رفتاری انجمن خود، مراقب قوانین رفتاری سایر کشورها باشید و همیشه برای آنها احترام قائل شوید.

10- مراقب باشید که وظایف شغلی افراد بدون ارتکاب به جرم و جنایت در زمینه‌های جنسیت، قومیت، محل ولادت، دین، معلولیت یا هر نوع تبعیض انجام شود.

 

منبع انگلیسی:  https://iccopr.com

منبع فارسی: انتشارات کارگزار روابط‌عمومی/ روابط بین‌الملل/ اول تیر 1400

http://kpri.ir


 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد