درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 05:21   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46395صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیچهارشنبه، 29 بهمن 1399 - 13:23
نشست مدیران روابط عمومی گروه فولادمبارکه
گروه فولادمبارکه از شرکتهایی تشکیل شده که همه در انجام فعالیت های سیستمی و فرآیندی خود سرآمده بوده و هستند و آنچه که در شرایط فعلی بیش‌از پیش می بایست مورد توجه روابط عمومی های گروه قرارگیرد، همکاری و همگرایی بهتر و بیشتر با شرکت فولادمبارکه در راستای انعکاس دستاوردهای گروه به ذی نفعان می‌باشد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| هادی نباتی نژاد، در نشست مدیران روابط عمومی گروه فولادمبارکه در حاشیه نمایشگاه ایران متافو، با اشاره به نقش و جایگاه روابط عمومی گفت: گروه فولادمبارکه از شرکتهایی تشکیل شده که همه در انجام فعالیت های سیستمی و فرآیندی خود سرآمده بوده و هستند و آنچه که در شرایط فعلی بیش‌از پیش می بایست مورد توجه روابط عمومی های گروه قرارگیرد، همکاری و همگرایی بهتر و بیشتر با شرکت فولادمبارکه در راستای انعکاس دستاوردهای گروه به ذی نفعان می‌باشد.

به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی 
شرکت فولاد مبارکه اصفهان، نباتی نژاد رویکرد روابط عمومی فولادمبارکه را هماهنگی و انسجام بیشتر دانست و افزود: توجه و اهمیت روابط عمومی های گروه فولادمبارکه در حوزه رسانه و ارتباطات موجب می‌گردد در سطح منطقه ای، ملی و بین المللی خدمات گروه به مخاطبان و جامعه منتقل گردد.

وی افزود: در شرکت فولادمبارکه امکان استفاده از پتانسیلها و توانمندی های متعدد در جهت همراهی و همسویی فعالیت‌های مشترک وجود دارد و تجمیع خدمات میتواند در نهایت برای گروه فولادمبارکه مفید فایده واقع گردد.اگرچه ممکن است روابط عمومی های گروه از نظر منابع محدودیت هایی داشته باشند اما با کمک همدیگر می توان از محدودیت ها عبور کرد و با تجمیع منافع مشترک ، شاهد خروجی های بهتر و بیشتری باشیم.

نباتی نژاد با اشاره به سیاست کلان فولادمبارکه در معرفی پروژه های هلدینگ افزود: مدیریت ارشد شرکت در حوزه‌های متعدد به ویژه توسعه، برنامه های استراتژیک تعریف نموده که روابط عمومی های گروه در انتقال نتایج اقدام های صورت گرفته نقش به سزایی دارند. در این بین به کمک ارتباطات و رسانه ها میتوان جامعه پیرامون هریک از شرکتها را به خوبی مطلع ساخت.

وی حضور در روابط عمومی فولادمبارکه را نقطه قوت ذکر کرد و گفت: هم‌افزایی کارهای مشترک با برگزاری نشست های تخصصی و دوره های آموزشی مشترک امکان پذیر است و این همکاری در پدید آمدن کارهای ماندگار در تمامی سطوح روابط عمومی گروه فولادمبارکه نقش به سزایی دارد.

مدیر روابط عمومی فولادمبارکه خاطرنشان کرد: پیشنهاد میشود تمام برنامه ریزی ها بر اساس مقتضیات واحدها باشد و ساختار حمایتی فولادمبارکه نیز بر اساس ماموریت و نقش کارکردی آنها تبیین گردد. در تمامی شرکت‌های گروه، اقدام های بنیادی و امید بخشی صورت گرفته که انتشار آنها در سطح جامعه بر عهده روابط عمومی می باشد. همکاری در انتشار اخبار گروه و اقدام های مناسب و به جا و حساس بودن بر اساس حوزه های مختلف از دیگر مواردی است که می بایست از سوی مدیران روابط عمومی گروه مورد توجه بیشتر قرارگیرد.

وی با اشاره به استفاده به موقع از فرصت ها گفت: برند و نشان فولادمبارکه از جایگاه ویژه ای برخوردار است، از همین رو تولید و انتشار محتوا در روابط عمومی ها بر اساس نگاه مدیریت کلان سازمان تعریف میشود و قالبهای برنامه سازی، جایگاه متمایزی دارد ، اگرچه ظرفیت شناخت و پرداختن به مطالب متفاوت ولی هدف اصلی همگرایی و همدلی در گروه است.

نباتی نژاد در پایان اقدام های متعدد و متنوع شرکت های گروه در حوزه مسئولیت های اجتماعی را تاثیر گذار دانست و گفت: انجام مسئولیت های اجتماعی در هریک از شرکتها و در مناطق جغرافیایی کشور، نشان از بلوغ کاری گروه فولادمبارکه دارد.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد