درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 03:44   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46395صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیچهارشنبه، 29 بهمن 1399 - 13:23
نشست مدیران روابط عمومی گروه فولادمبارکه
گروه فولادمبارکه از شرکتهایی تشکیل شده که همه در انجام فعالیت های سیستمی و فرآیندی خود سرآمده بوده و هستند و آنچه که در شرایط فعلی بیش‌از پیش می بایست مورد توجه روابط عمومی های گروه قرارگیرد، همکاری و همگرایی بهتر و بیشتر با شرکت فولادمبارکه در راستای انعکاس دستاوردهای گروه به ذی نفعان می‌باشد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| هادی نباتی نژاد، در نشست مدیران روابط عمومی گروه فولادمبارکه در حاشیه نمایشگاه ایران متافو، با اشاره به نقش و جایگاه روابط عمومی گفت: گروه فولادمبارکه از شرکتهایی تشکیل شده که همه در انجام فعالیت های سیستمی و فرآیندی خود سرآمده بوده و هستند و آنچه که در شرایط فعلی بیش‌از پیش می بایست مورد توجه روابط عمومی های گروه قرارگیرد، همکاری و همگرایی بهتر و بیشتر با شرکت فولادمبارکه در راستای انعکاس دستاوردهای گروه به ذی نفعان می‌باشد.

به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی 
شرکت فولاد مبارکه اصفهان، نباتی نژاد رویکرد روابط عمومی فولادمبارکه را هماهنگی و انسجام بیشتر دانست و افزود: توجه و اهمیت روابط عمومی های گروه فولادمبارکه در حوزه رسانه و ارتباطات موجب می‌گردد در سطح منطقه ای، ملی و بین المللی خدمات گروه به مخاطبان و جامعه منتقل گردد.

وی افزود: در شرکت فولادمبارکه امکان استفاده از پتانسیلها و توانمندی های متعدد در جهت همراهی و همسویی فعالیت‌های مشترک وجود دارد و تجمیع خدمات میتواند در نهایت برای گروه فولادمبارکه مفید فایده واقع گردد.اگرچه ممکن است روابط عمومی های گروه از نظر منابع محدودیت هایی داشته باشند اما با کمک همدیگر می توان از محدودیت ها عبور کرد و با تجمیع منافع مشترک ، شاهد خروجی های بهتر و بیشتری باشیم.

نباتی نژاد با اشاره به سیاست کلان فولادمبارکه در معرفی پروژه های هلدینگ افزود: مدیریت ارشد شرکت در حوزه‌های متعدد به ویژه توسعه، برنامه های استراتژیک تعریف نموده که روابط عمومی های گروه در انتقال نتایج اقدام های صورت گرفته نقش به سزایی دارند. در این بین به کمک ارتباطات و رسانه ها میتوان جامعه پیرامون هریک از شرکتها را به خوبی مطلع ساخت.

وی حضور در روابط عمومی فولادمبارکه را نقطه قوت ذکر کرد و گفت: هم‌افزایی کارهای مشترک با برگزاری نشست های تخصصی و دوره های آموزشی مشترک امکان پذیر است و این همکاری در پدید آمدن کارهای ماندگار در تمامی سطوح روابط عمومی گروه فولادمبارکه نقش به سزایی دارد.

مدیر روابط عمومی فولادمبارکه خاطرنشان کرد: پیشنهاد میشود تمام برنامه ریزی ها بر اساس مقتضیات واحدها باشد و ساختار حمایتی فولادمبارکه نیز بر اساس ماموریت و نقش کارکردی آنها تبیین گردد. در تمامی شرکت‌های گروه، اقدام های بنیادی و امید بخشی صورت گرفته که انتشار آنها در سطح جامعه بر عهده روابط عمومی می باشد. همکاری در انتشار اخبار گروه و اقدام های مناسب و به جا و حساس بودن بر اساس حوزه های مختلف از دیگر مواردی است که می بایست از سوی مدیران روابط عمومی گروه مورد توجه بیشتر قرارگیرد.

وی با اشاره به استفاده به موقع از فرصت ها گفت: برند و نشان فولادمبارکه از جایگاه ویژه ای برخوردار است، از همین رو تولید و انتشار محتوا در روابط عمومی ها بر اساس نگاه مدیریت کلان سازمان تعریف میشود و قالبهای برنامه سازی، جایگاه متمایزی دارد ، اگرچه ظرفیت شناخت و پرداختن به مطالب متفاوت ولی هدف اصلی همگرایی و همدلی در گروه است.

نباتی نژاد در پایان اقدام های متعدد و متنوع شرکت های گروه در حوزه مسئولیت های اجتماعی را تاثیر گذار دانست و گفت: انجام مسئولیت های اجتماعی در هریک از شرکتها و در مناطق جغرافیایی کشور، نشان از بلوغ کاری گروه فولادمبارکه دارد.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد