شبكه اطلاعرساني روابطعمومي ايران (شارا)-|| هادي نباتي نژاد، در نشست مديران روابط عمومي گروه فولادمباركه در حاشيه نمايشگاه ايران متافو، با اشاره به نقش و جايگاه روابط عمومي گفت: گروه فولادمباركه از شركتهايي تشكيل شده كه همه در انجام فعاليت هاي سيستمي و فرآيندي خود سرآمده بوده و هستند و آنچه كه در شرايط فعلي بيشاز پيش مي بايست مورد توجه روابط عمومي هاي گروه قرارگيرد، همكاري و همگرايي بهتر و بيشتر با شركت فولادمباركه در راستاي انعكاس دستاوردهاي گروه به ذي نفعان ميباشد.
به گزارش شارا به نقل از روابطعمومي شركت فولاد مباركه اصفهان، نباتي نژاد رويكرد روابط عمومي فولادمباركه را هماهنگي و انسجام بيشتر دانست و افزود: توجه و اهميت روابط عمومي هاي گروه فولادمباركه در حوزه رسانه و ارتباطات موجب ميگردد در سطح منطقه اي، ملي و بين المللي خدمات گروه به مخاطبان و جامعه منتقل گردد.
وي افزود: در شركت فولادمباركه امكان استفاده از پتانسيلها و توانمندي هاي متعدد در جهت همراهي و همسويي فعاليتهاي مشترك وجود دارد و تجميع خدمات ميتواند در نهايت براي گروه فولادمباركه مفيد فايده واقع گردد.اگرچه ممكن است روابط عمومي هاي گروه از نظر منابع محدوديت هايي داشته باشند اما با كمك همديگر مي توان از محدوديت ها عبور كرد و با تجميع منافع مشترك ، شاهد خروجي هاي بهتر و بيشتري باشيم.
نباتي نژاد با اشاره به سياست كلان فولادمباركه در معرفي پروژه هاي هلدينگ افزود: مديريت ارشد شركت در حوزههاي متعدد به ويژه توسعه، برنامه هاي استراتژيك تعريف نموده كه روابط عمومي هاي گروه در انتقال نتايج اقدام هاي صورت گرفته نقش به سزايي دارند. در اين بين به كمك ارتباطات و رسانه ها ميتوان جامعه پيرامون هريك از شركتها را به خوبي مطلع ساخت.
وي حضور در روابط عمومي فولادمباركه را نقطه قوت ذكر كرد و گفت: همافزايي كارهاي مشترك با برگزاري نشست هاي تخصصي و دوره هاي آموزشي مشترك امكان پذير است و اين همكاري در پديد آمدن كارهاي ماندگار در تمامي سطوح روابط عمومي گروه فولادمباركه نقش به سزايي دارد.
مدير روابط عمومي فولادمباركه خاطرنشان كرد: پيشنهاد ميشود تمام برنامه ريزي ها بر اساس مقتضيات واحدها باشد و ساختار حمايتي فولادمباركه نيز بر اساس ماموريت و نقش كاركردي آنها تبيين گردد. در تمامي شركتهاي گروه، اقدام هاي بنيادي و اميد بخشي صورت گرفته كه انتشار آنها در سطح جامعه بر عهده روابط عمومي مي باشد. همكاري در انتشار اخبار گروه و اقدام هاي مناسب و به جا و حساس بودن بر اساس حوزه هاي مختلف از ديگر مواردي است كه مي بايست از سوي مديران روابط عمومي گروه مورد توجه بيشتر قرارگيرد.
وي با اشاره به استفاده به موقع از فرصت ها گفت: برند و نشان فولادمباركه از جايگاه ويژه اي برخوردار است، از همين رو توليد و انتشار محتوا در روابط عمومي ها بر اساس نگاه مديريت كلان سازمان تعريف ميشود و قالبهاي برنامه سازي، جايگاه متمايزي دارد ، اگرچه ظرفيت شناخت و پرداختن به مطالب متفاوت ولي هدف اصلي همگرايي و همدلي در گروه است.
نباتي نژاد در پايان اقدام هاي متعدد و متنوع شركت هاي گروه در حوزه مسئوليت هاي اجتماعي را تاثير گذار دانست و گفت: انجام مسئوليت هاي اجتماعي در هريك از شركتها و در مناطق جغرافيايي كشور، نشان از بلوغ كاري گروه فولادمباركه دارد.