درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 23:58   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44203صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 27 مرداد 1399 - 07:33
4 نکته برای برنامه‌ریزی روابط‌عمومی
روابط‌عمومی در انبار مهمات هر سازمانی قدرتمندترین ابزار است. اگر این ابزار در انبار مهمات شما نیست، امروز زمان مناسبی است که از این ابزار نفوذ بهره بگیرید. برای کمک به توسعه حدود نفوذ سازمان شما، در این جا چهار راهنمایی آمده است تا در هنگام برنامه ریزی کمپین های روابط عمومی در نظر گرفته شود:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روابط‌عمومی در انبار مهمات هر سازمانی قدرتمندترین ابزار است. اگر این ابزار در انبار مهمات شما نیست، امروز زمان مناسبی است که از این ابزار نفوذ بهره بگیرید. برای کمک به توسعه حدود نفوذ سازمان شما، در این جا چهار راهنمایی آمده است تا در هنگام برنامه ریزی کمپین های روابط عمومی در نظر گرفته شود:

1- به اهداف و مقاصد کسب و کار خود فکر کنید.

 

در حالی که مطمئن می شوید اهداف شما دست یافتنی است باید نسبت به این که در یک سال در کجا می خواهید باشید و چقدر می خواهید رشد کنید جاه طلب باشید. سپس اهداف روابط عمومی خود را با اهداف تجاری خود همتراز کنید. آیا می خواهید حضور فکری رهبری خود را افزایش دهید؟ آیا می خواهید در بازار خاصی رشد داشته باشید؟ تعریف اهداف به شما کمک می کند که به وضوح شناسایی کنید کجا روابط عمومی می تواند حمایت کننده باشد.

2- معین کنید که برای دستیابی به اهداف و مقاصد به اقدامات روابط عمومی نیاز است.

 

 واقع بین باشید و مطمئن شوید که اقدامات شما اهداف تان را کاملا حمایت می کنند. برای مثال، از هدف شما رشد در بازار خاصی است باید فعالیت های روابط عمومی شما بر روی رسانه و رویدادهایی که در خدمت آن بازار خاص هستند تمرکز کند.

3- موفقیت ها و تلاش هایی که در سال های گذشته به طور خاصی در ابلاغ پیام شما موثر بودند را مرور کنید.

 

از این ابتکارات در کمپین های سال های بعد استفاده کنید. برای اطمینان از تداوم و ثبات باید این موفقیت ها را پرورش داده و تقویت کنید.

4- معیارهایی را برای دستیابی ایجاد کنید.

 

به یاد داشته باشید، ثبات و تداوم کلید است بنابراین یک عامل مهم تامین مقالات ویژه ای است که در تمام سال- نه فقط در حوالی رویدادهای مهم- به شما داستان بگویند. آیا می خواهید از سخنگویان سازمان در رسانه ها نقل قول شود؟ با گروه روابط عمومی خود کار کنید تا معیارهایی را تعریف کنید که با سطح تلاش های و تعهدات شما همخوانی داشته باشد، سپس آن ها را روی کاغذ بیاورید و نتایج را پیگیری کنید.

 

نویسنده: سندی ایوانز لوین
مترجم: زهرا بابازادگان

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد