درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 03:35   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43837صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 28 تیر 1399 - 21:42
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان: تغییر نگرش و رفتار مردم با کمک رسانه ها تحقق می یابد
مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: نقش بی بدیل رسانه ها و تاثیرگذاری تولیدات هنری که تلفیقی از خبر، عکس و فیلم است، در افزایش دانش و آگاهی، تغییر نگرش و نهایتا تغییر رفتار آحاد جامعه بسیار موثر است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: نقش بی بدیل رسانه ها و تاثیرگذاری تولیدات هنری که تلفیقی از خبر، عکس و فیلم است، در افزایش دانش و آگاهی، تغییر نگرش و نهایتا تغییر رفتار آحاد جامعه بسیار موثر است.
 
 به گزارش خبرگزاری موج، فاطمه نوروزیان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، گفت: از ابتدای اپیدمی و پاندمی ویروس کرونا و بیماری کووید 19 تا کنون رسانه ها بصورت خودجوش و جهادگرانه در کنار روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اقدامات بسیار ارزشمندی را انجام داده‌اند و کماکان همپای بخش بهداشت و درمان استان در حال فعالیت هستند که بسیار قابل تقدیر است.
 
 نوروزیان عنوان کرد: تا کنون با همکاری همه اصحاب رسانه در زمینه افزایش آگاهی و دانش عموم مردم توانستیم موضوع رعایت فاصله گذاری اجتماعی، بهداشت فردی و استفاده از ماسک را تا حد ممکن در سطح جامعه نهادینه کنیم و از این مرحله به بعد باید تلاشمان را در تغییر نگرش و رفتار مردم متمرکز کنیم.
 
 مدیر روابط عمومی دانشگاه خاطر نشان کرد: از آنجائیکه با ویروس جدیدی روبرو هستیم و هر روز به اطلاعات جدیدی از این ویروس دست پیدا می کنیم که مدام در حال تغییرات است؛ لذا به روز کردن اطلاعات و دانش مردم حائز اهمیت است و باید به آن توجه ویژه داشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد