درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 00:29   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند
  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد
  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند
  طوفان رسانه‌ای چیست؟
  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد
  سه نکته برای بازسازی گذشته خود
  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟
  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل
  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد
  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42775صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 - 22:09
6 روش برای تعیین اهداف روابط عمومی قابل دستیابی در زمان عدم اطمینان
وقتی coronavirus در اوایل ماه مارس به سرعت در سراسر ایالات متحده پخش شد، تقویم های محتوا را مختل و کارزارهای تبلیغاتی را متوقف کرد - شرکت ها مجبور شدند بلافاصله استراتژی محوری جدیدی را اتخاذ کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| چرخه خبر می تواند یک شبه تغییر کند. به عنوان متخصصان روابط‌عمومی و روزنامه نگاران، این مسئولیت ماست که با همان سرعت تغییر و سازگار شویم.

وقتی coronavirus در اوایل ماه مارس به سرعت در سراسر ایالات متحده پخش شد، تقویم های محتوا را مختل و کارزارهای تبلیغاتی را متوقف کرد - شرکت ها مجبور شدند بلافاصله استراتژی محوری جدیدی را اتخاذ کنند.

در اینجا شش استراتژی برای اهداف قابل دستیابی اما چالش برانگیز در میان همه گیر جهانی مطرح شده است:

1. به داده های تاریخی (و رقبای خود) نگاه کنید

 

قبل از اینکه بتوانید اهداف را تعیین کنید، مرور عملکرد گذشته و فعلی شما ضروری است.

به پوشش رسانه ای خود نگاهی بیندازید. با مراجعه به رقبا و تجزیه و تحلیل داده های خود یک قدم بیشتر بردارید. نظارت فعال بر محتوا و انتشار آن در رسانه های مناسب، ممکن است برخی از روش های استراتژیک را که در این زمان بی سابقه کار می کند، روشن کند.


2. معیارهایی را که در اختیار شماست پیدا کنید

 

وقتی نوبت به اهداف می رسد، سعی کنید روی آنچه می توانید کنترل کنید، متمرکز شوید.

اهداف خود را در مورد جنبه های تاکتیکی استراتژی روابط عمومی خود تنظیم و سپس بر اجرای آن تمرکز کنید.


3. خلاق شوید

 

استراتژی کلی و تلاشهای تاکتیکی خود را به خاطر داشته باشید، اکنون زمان آن رسیده است که در مورد راه های خارج از معمول برای به دست آوردن نتایج بهتر فکر کنید.

این زمان بسیار خوبی برای آزمایش استراتژی های جدید است. شاید همواره دوست داشته باشید که رویکرد متفاوتی را امتحان کنید، اما شما به جای آن روی استراتژی های امتحان شده و واقعی متمرکز شده اید.

4- گزارش خود را در صورت لزوم تنظیم کنید

 

وقتی استراتژی و فرآیندهای خود را تغییر می دهید، احتمالاً گزارش شما نیز باید مجددا تنظیم شود.

آنچه را که اکنون ردیابی می کنید، تجزیه و تحلیل کنید و ببینید چه چیز دیگری را برای پیگیری نیاز دارید. اگر در هنگام تجزیه و تحلیل داده ها، شکاف هایی را کشف کردید حتما آنها را هم اکنون رفع کنید. راهی برای جمع آوری این داده ها پیدا کنید و در جلسه بعدی خود برای پیگیری آنها آماده شوید.

5- بیش از حد ارتباط برقرار کنید

 

بسیاری از افراد مجبور شده اند در طول همه گیری COVID-19 دورکاری کنند. یک مشکل بزرگ کار از راه دور مشخص کردن چگونگی برقراری ارتباط موثر هنگامی که شما به اندازه زمان حضور با تیم، شرکت و مشتری های خود ندارید. برای ادامه همکاری خوب و موثر، ارتباط بیش از حد مهم است.

این امر برای ارتباطات خارجی نیز کارساز است.


6. به یاد داشته باشید: ما در حال بحران جهانی هستیم

 

جهان در حال تغییر است و هیچ کس نمی داند "دنیای" جدید به چه شکلی ظاهر خواهد شد؟

 

با این حال متمرکز باشید، سخت کار کنید و انعطاف پذیر باشید. این ویژگی ها به شما در تعیین هدف، کار روزانه و فراتر از آن کمک می کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  نکاتی برای تصمیم‌گیری استراتژیک در شرایط عدم اطمینان


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه برای توسعه فرهنگ پذیری خدمات بیمه در جامعه


  استراتژی‌های تصمیم‌گیری: 4 گام برای موفقیت


  آیا نظرسنجی‌های رضایت مشتری دقیق هستند؟


  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد


  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟


  ممنوع کردن بچه‌ها از رسانه‌های اجتماعی راه‌حل نیست - این افراد بالای 60 سال هستند که باید اینترنت را ترک کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد