درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 01:54   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42775صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 - 22:45
6 روش برای تعیین اهداف روابط عمومی قابل دستیابی در زمان عدم اطمینان
وقتی coronavirus در اوایل ماه مارس به سرعت در سراسر ایالات متحده پخش شد، تقویم های محتوا را مختل و کارزارهای تبلیغاتی را متوقف کرد - شرکت ها مجبور شدند بلافاصله استراتژی محوری جدیدی را اتخاذ کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| چرخه خبر می تواند یک شبه تغییر کند. به عنوان متخصصان روابط‌عمومی و روزنامه نگاران، این مسئولیت ماست که با همان سرعت تغییر و سازگار شویم.

وقتی coronavirus در اوایل ماه مارس به سرعت در سراسر ایالات متحده پخش شد، تقویم های محتوا را مختل و کارزارهای تبلیغاتی را متوقف کرد - شرکت ها مجبور شدند بلافاصله استراتژی محوری جدیدی را اتخاذ کنند.

در اینجا شش استراتژی برای اهداف قابل دستیابی اما چالش برانگیز در میان همه گیر جهانی مطرح شده است:

1. به داده های تاریخی (و رقبای خود) نگاه کنید

 

قبل از اینکه بتوانید اهداف را تعیین کنید، مرور عملکرد گذشته و فعلی شما ضروری است.

به پوشش رسانه ای خود نگاهی بیندازید. با مراجعه به رقبا و تجزیه و تحلیل داده های خود یک قدم بیشتر بردارید. نظارت فعال بر محتوا و انتشار آن در رسانه های مناسب، ممکن است برخی از روش های استراتژیک را که در این زمان بی سابقه کار می کند، روشن کند.


2. معیارهایی را که در اختیار شماست پیدا کنید

 

وقتی نوبت به اهداف می رسد، سعی کنید روی آنچه می توانید کنترل کنید، متمرکز شوید.

اهداف خود را در مورد جنبه های تاکتیکی استراتژی روابط عمومی خود تنظیم و سپس بر اجرای آن تمرکز کنید.


3. خلاق شوید

 

استراتژی کلی و تلاشهای تاکتیکی خود را به خاطر داشته باشید، اکنون زمان آن رسیده است که در مورد راه های خارج از معمول برای به دست آوردن نتایج بهتر فکر کنید.

این زمان بسیار خوبی برای آزمایش استراتژی های جدید است. شاید همواره دوست داشته باشید که رویکرد متفاوتی را امتحان کنید، اما شما به جای آن روی استراتژی های امتحان شده و واقعی متمرکز شده اید.

4- گزارش خود را در صورت لزوم تنظیم کنید

 

وقتی استراتژی و فرآیندهای خود را تغییر می دهید، احتمالاً گزارش شما نیز باید مجددا تنظیم شود.

آنچه را که اکنون ردیابی می کنید، تجزیه و تحلیل کنید و ببینید چه چیز دیگری را برای پیگیری نیاز دارید. اگر در هنگام تجزیه و تحلیل داده ها، شکاف هایی را کشف کردید حتما آنها را هم اکنون رفع کنید. راهی برای جمع آوری این داده ها پیدا کنید و در جلسه بعدی خود برای پیگیری آنها آماده شوید.

5- بیش از حد ارتباط برقرار کنید

 

بسیاری از افراد مجبور شده اند در طول همه گیری COVID-19 دورکاری کنند. یک مشکل بزرگ کار از راه دور مشخص کردن چگونگی برقراری ارتباط موثر هنگامی که شما به اندازه زمان حضور با تیم، شرکت و مشتری های خود ندارید. برای ادامه همکاری خوب و موثر، ارتباط بیش از حد مهم است.

این امر برای ارتباطات خارجی نیز کارساز است.


6. به یاد داشته باشید: ما در حال بحران جهانی هستیم

 

جهان در حال تغییر است و هیچ کس نمی داند "دنیای" جدید به چه شکلی ظاهر خواهد شد؟

 

با این حال متمرکز باشید، سخت کار کنید و انعطاف پذیر باشید. این ویژگی ها به شما در تعیین هدف، کار روزانه و فراتر از آن کمک می کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  راهنمای کوتاه بحران


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد