درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 20:46   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42455صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 28 فروردین 1399 - 23:18
تأثیر COVID-19 بر روابط‌عمومی، حال و آینده/ چگونه به سرعت برنامه بحران بنویسیم/1
حالا فرصت داریم که درس هایی که از کووید-19 گرفته ایم را با برنامه های بحران مان در آینده ترکیب کنیم. روابط‌عمومی ها می توانند از این تجربه به عنوان دوره آموزشی استفاده کنند که آنچه در منظر رسانه ای دیده اند را با آنچه مشتریان در عملکرد روزانه خود دیده اند ترکیب کنند و آن را به آمادگی قوی تری تبدیل کنند که اگر چنین چیزی حتی در مقیاس کوچکتر دوباره اتفاق افتاد آماده باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| کووید-19 بحرانی جهانی است. کسی آماده بیماری همه گیر در این وسعت نبود. شرکت ها تاثیر آن را بر تجارت خود حس کرده اند و خیلی از آن ها اهداف، استراتژی ها و بودجه ها را تغییر داده اند که با این چالش روبرو شوند.

 

وقتی مشتری آماده تغییر نیست و یا فهرست نهایی را لغو نمی کند یا وقایع مهم را به تعویق نمی اندازد، روابط عمومی احساس بحران حرفه ای می کند. وظیفه ی ماست که سعی کنیم این اتفاق بیفتد. این یک مزیتی دارد.

 

 حالا فرصت داریم که درس هایی که از کووید-19 گرفته ایم را با برنامه های بحران مان در آینده ترکیب کنیم. روابط‌عمومیها می توانند از این تجربه به عنوان دوره آموزشی استفاده کنند که آنچه در منظر رسانه ای دیده اند را با آنچه مشتریان در عملکرد روزانه خود دیده اند ترکیب کنند و آن را به آمادگی قوی تری تبدیل کنند که اگر چنین چیزی حتی در مقیاس کوچکتر دوباره اتفاق افتاد آماده باشند.

 

ادامه دارد
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد