شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| كوويد-19 بحراني جهاني است. كسي آماده بيماري همه گير در اين وسعت نبود. شركت ها تاثير آن را بر تجارت خود حس كرده اند و خيلي از آن ها اهداف، استراتژي ها و بودجه ها را تغيير داده اند كه با اين چالش روبرو شوند.
وقتي مشتري آماده تغيير نيست و يا فهرست نهايي را لغو نمي كند يا وقايع مهم را به تعويق نمي اندازد، روابط عمومي احساس بحران حرفه اي مي كند. وظيفه ي ماست كه سعي كنيم اين اتفاق بيفتد. اين يك مزيتي دارد.
حالا فرصت داريم كه درس هايي كه از كوويد-19 گرفته ايم را با برنامه هاي بحران مان در آينده تركيب كنيم. روابطعموميها مي توانند از اين تجربه به عنوان دوره آموزشي استفاده كنند كه آنچه در منظر رسانه اي ديده اند را با آنچه مشتريان در عملكرد روزانه خود ديده اند تركيب كنند و آن را به آمادگي قوي تري تبديل كنند كه اگر چنين چيزي حتي در مقياس كوچكتر دوباره اتفاق افتاد آماده باشند.
ادامه دارد
منبع مرجع: شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)