درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 20:19   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد

  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن
  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
  ایران قوی با روابط عمومی قوی
  آخرین فرصت برای ثبت‌نام در وبینار "فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی"
  10 روش برای استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی بیش از حد شخصی
  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی
  زنده یاد «بیژن ناهیدی» مدیر اسبق روابط‌عمومی سازمان دامپزشکی به دیار باقی شتافت
  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد
  «جشنواره روابط‌عمومی»؛ بزرگ‌ترین رویداد دانشگاهی کشور
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42455صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 30 فروردین 1399 - 10:42
تأثیر COVID-19 بر روابط‌عمومی، حال و آینده/ چگونه به سرعت برنامه بحران بنویسیم/1
حالا فرصت داریم که درس هایی که از کووید-19 گرفته ایم را با برنامه های بحران مان در آینده ترکیب کنیم. روابط‌عمومی ها می توانند از این تجربه به عنوان دوره آموزشی استفاده کنند که آنچه در منظر رسانه ای دیده اند را با آنچه مشتریان در عملکرد روزانه خود دیده اند ترکیب کنند و آن را به آمادگی قوی تری تبدیل کنند که اگر چنین چیزی حتی در مقیاس کوچکتر دوباره اتفاق افتاد آماده باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| کووید-19 بحرانی جهانی است. کسی آماده بیماری همه گیر در این وسعت نبود. شرکت ها تاثیر آن را بر تجارت خود حس کرده اند و خیلی از آن ها اهداف، استراتژی ها و بودجه ها را تغییر داده اند که با این چالش روبرو شوند.

 

وقتی مشتری آماده تغییر نیست و یا فهرست نهایی را لغو نمی کند یا وقایع مهم را به تعویق نمی اندازد، روابط عمومی احساس بحران حرفه ای می کند. وظیفه ی ماست که سعی کنیم این اتفاق بیفتد. این یک مزیتی دارد.

 

 حالا فرصت داریم که درس هایی که از کووید-19 گرفته ایم را با برنامه های بحران مان در آینده ترکیب کنیم. روابط‌عمومیها می توانند از این تجربه به عنوان دوره آموزشی استفاده کنند که آنچه در منظر رسانه ای دیده اند را با آنچه مشتریان در عملکرد روزانه خود دیده اند ترکیب کنند و آن را به آمادگی قوی تری تبدیل کنند که اگر چنین چیزی حتی در مقیاس کوچکتر دوباره اتفاق افتاد آماده باشند.

 

ادامه دارد
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد