درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 01:38   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک
  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42318صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیپنجشنبه، 21 فروردین 1399 - 09:01
3 معیار اصلی برای اندازه گیری عملکرد بازاریابی رویداد و ROI
به دلیل رقابت روزافزون شرکت‌ها، مشاغل سراسر جهان از بازاریابی رویدادها به عنوان راهکاری برای به دست آوردن فرصت‌های سودآور استفاده می کنند. با گذشت سال‎‌ها، بازاریابی رویدادها محبوبیت زیادی کسب کرده است زیرا به تجارت کمک می کند تا با حداقل سرمایه گذاری به اهداف خود برسند. علاوه بر این، رویدادها تعامل مستقیم بین مشتری و برند را تسهیل می کنند، از این طریق تصویری مطمئن به تجارت شما می بخشند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بازاریابی رویداد به عنوان یک استراتژی مؤثر برای تقویت روابط مشتری، ایجاد حسن نیت و ایجاد یک تصویر برند معتبر پدید آمده است. به همین دلیل، اندازه گیری عملکرد بازاریابی رویداد ضروری است زیرا نقش مهمی در تعیین موفقیت کلی یک شرکت دارد.

علاوه بر این، رویدادها فرصت خوبی برای تعامل با مصرف کنندگان است تا بتوانند از دیدگاه و اهداف نهایی شرکت تصویری شفاف بگیرند. در این مقاله، ما توضیح خواهیم داد که چگونه می توانید تلاش خود را برای بازاریابی رویداد و ROI با استفاده از معیارهای مناسب اندازه بگیرید.

چرا اندازه گیری عملکرد بازاریابی رویداد و ROI مهم است؟
وقتی نوبت به برگزاری یک رویداد می رسد، کسب و کارها به خوبی می دانند که به سرمایه گذاری احتیاج دارند. اندازه گیری عملکرد و ROI از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا به شما امکان می دهد اصلاحات لازم را انجام دهید تا بتوانید در آینده رویدادهای بهتری را برگزار کنید.

این رویدادها باعث می شود که مصرف کنندگان یاد بگیرند که در مورد نام تجاری بیشتر بدانند. به همین دلیل، اندازه گیری عملکرد هر رویداد به طور مداوم و مستمر بسیار مهم است. بدون اندازه گیری مناسب، مشاغل نمی توانند رویدادهای آینده خود را که برای رشد کلی در دنیای شرکت های امروزی بسیار مهم است بهبود بخشند.

معیارهای مناسب کدامند؟
پیگیری نحوه اتفاقات در طول رویداد از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بیایید نگاهی به معیارهای اساسی زیر بیاندازیم که می تواند اندازه گیری های دقیقی را ارائه دهد:

1. اندازه گیری عملکرد بازاریابی رویداد
در اینجا معیارهای مهمی وجود دارد که شما باید برای سنجش دقیق عملکرد رویداد خود در نظر بگیرید.

ثبت سابقه زمان حضور در جلسه و شرکت کنندگان در جلسه، می تواند به شما در تعیین مدت زمان حضور در رویداد کمک کند.


مشارکت در جلسه - معیار مهم دیگری که باید در نظر گرفته شود، مشارکت در جلسه است. مقدار کل زمانی که کاربر در یک جلسه خاص روی برنامه شما می گذارد، به عنوان تعامل در نظر گرفته می شود. همه چیز از طول جلسه، فرکانس و سرعت بازده یک روش عالی برای اندازه گیری عملکرد بازاریابی رویداد شماست.


تعامل رسانه های اجتماعی — این روزها رسانه های اجتماعی در اوج خود هستند و مشاغل می توانند سود زیادی از آن کسب کنند. همانطور که از نام این محصول پیداست، تعامل در رسانه های اجتماعی به دسترسی مخاطبان شما به سیستم عامل های آنلاین اشاره دارد. از آنجا که مشتریان بیشتر اوقات آنلاین هستند، تعامل در رسانه های اجتماعی معیار اساسی برای اندازه گیری عملکرد بازاریابی رویداد شماست.


تعامل با برنامه های کاربردی — این یک روش کارآمد دیگر برای پیگیری عملکرد بازاریابی رویداد شماست. این امر به مصرف کنندگان نیاز دارد تا برنامه های مشخصی را برای ارزیابی تعامل آنها با برند شما در طول برگزاری رویداد بارگیری کنند.

 

2. اندازه گیری ROI
در اینجا معیارهای مهمی را که شما باید هنگام اندازه گیری بازده سرمایه گذاری (ROI) در نظر داشته باشید، ذکر می شود:
هزینه های کل و درآمد مورد انتظار — در خصوص اندازه گیری ROI، اولین کاری که می توانید انجام دهید محاسبه کل هزینه های صرف شده برای این رویداد است. این شامل هزینه های آشکار و همچنین مخفی است. هزینه هایی مانند پذیرایی، محل برگزاری و غیره معمولاً جزئی از بودجه در نظر گرفته می شود و اندازه گیری آن کار چندان سختی نیست. از طرف دیگر، هزینه های پنهان شامل هزینه های مربوط به زمان و پرداختی است که به مردم می شود.


حفظ مشتری — مشتریان قلب و روح مشاغل هستند. به طور مشابه، حفظ مشتری یک معیار عالی برای اندازه گیری دقیق ROI است. رویدادها، مشتریان بالقوه را جذب می کند که می توانند در آینده به مشتریان وفادار تبدیل شوند. رویدادها باعث می شوند تا مشتریان به برند شما نزدیک شوند و این در واقع نتایج دلخواه را هدایت می کند.

3. تأثیر نام تجاری
تصویر یک برند در نظر مصرف کنندگان همه چیز برای تجارت است و برداشت های مثبت درباره یک برند بر تصمیمات خریداران بالقوه تأثیر می گذارد. اندازه گیری های تجاری به عنوان ابزاری بسیار مؤثر برای ارزیابی عوامل ذهنی اجرای برند در یک بازار معین در نظر گرفته شده است.

این امر به این دلیل است که اندازه گیری های برند، درک واقعی ROI را برای مشاغل آسان تر می کند. علاوه بر این، این متریک تغییرات در ادراک افراد نسبت به یک برند خاص را در نظر می گیرد. برای اینکه یک برند بتواند از بازاریابی استفاده کامل کند، باید تغییرات ادراک را برای آن بعد خاص ارزیابی کند، زیرا ابعاد زیادی وجود دارد که باید مورد بررسی قرار گیرند.

حرف نهایی
به دلیل رقابت روزافزون شرکت‌ها، مشاغل سراسر جهان از بازاریابی رویدادها به عنوان راهکاری برای به دست آوردن فرصت‌های سودآور استفاده می کنند. با گذشت سال‎‌ها، بازاریابی رویدادها محبوبیت زیادی کسب کرده است زیرا به تجارت کمک می کند تا با حداقل سرمایه گذاری به اهداف خود برسند. علاوه بر این، رویدادها تعامل مستقیم بین مشتری و برند را تسهیل می کنند، از این طریق تصویری مطمئن به تجارت شما می بخشند.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد


  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی


  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد