درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 03:27   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41752صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیسه شنبه، 15 تیر 1400 - 17:13
مصرف کنندگان می گویند تبلیغات با توجه به علایق و رفتار آنلاین آنها شخصی شود
مطابق آخرین نظرسنجی شرکت PowerInbox، هشتاد و دو درصد (82%) از مصرف کنندگان می گویند به جای پرداخت هزینه برای اشتراک، ترجیح می دهند تبلیغات را در ازای محتوا ببینند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مطابق آخرین نظرسنجی شرکت PowerInbox، هشتاد و دو درصد (82%) از مصرف کنندگان می گویند به جای پرداخت هزینه برای اشتراک، ترجیح می دهند تبلیغات را در ازای محتوا ببینند.

 

تقریبا نیمی می گویند که می خواهند آن تبلیغات با توجه به علایق و رفتار آنلاین آنها شخصی شود. این بدان معناست که ناشران برای تهیه محتوایی که مشترکین آنلاین آن را کلیک می کنند، باید اهمیت تبلیغات را در اولویت قرار دهند. دو سوم می گویند که ارتباط و اعتماد به ناشر، کلید اصلی تبلیغات است.


اما در شرایطی که مصرف کنندگان به طور فزاینده نسبت به نحوه جمع آوری و استفاده از داده های شرکت ها شک و تردید می کنند، می تواند مشکل ساز شود.

این امر باعث می شود تا ناشران بتوانند روشهای جدیدی برای ارتباط با مخاطبان از طریق کانالهایی که به آنها اعتماد دارند پیدا کنند و قبلاً برای ایجاد یک رابطه موجود مانند ایمیل از آنها استفاده کرده اند.

جف کوپیتسکی، مدیر عامل PowerInbox می گوید ناشران می توانند برای تقویت تعامل، روش ارتباط یک به یک با مشترکین ایمیل را در کانالهای دیگر اعمال کنند. با اتخاذ یک استراتژی پیام رسانی چند کاناله که ناشران را قادر می سازد تا پیام های مشترکین را بهینه سازی، شخصی سازی و خودکار سازی کنند.

کوپیتسکی در بیانیه خبری گفت: "ناشران دچار مشکل هستند: آنها درآمد و ترافیک دوستانه افراد Facebook و Google را از دست می دهند و به راه حل هایی نیاز دارند که به آنها کمک کند تا بتوانند کنترل روابط مخاطبان خود را به دست آورند و درآمد جدید کسب کنند."

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد