درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 23:02   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41752صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیسه شنبه، 15 تیر 1400 - 17:49
مصرف کنندگان می گویند تبلیغات با توجه به علایق و رفتار آنلاین آنها شخصی شود
مطابق آخرین نظرسنجی شرکت PowerInbox، هشتاد و دو درصد (82%) از مصرف کنندگان می گویند به جای پرداخت هزینه برای اشتراک، ترجیح می دهند تبلیغات را در ازای محتوا ببینند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مطابق آخرین نظرسنجی شرکت PowerInbox، هشتاد و دو درصد (82%) از مصرف کنندگان می گویند به جای پرداخت هزینه برای اشتراک، ترجیح می دهند تبلیغات را در ازای محتوا ببینند.

 

تقریبا نیمی می گویند که می خواهند آن تبلیغات با توجه به علایق و رفتار آنلاین آنها شخصی شود. این بدان معناست که ناشران برای تهیه محتوایی که مشترکین آنلاین آن را کلیک می کنند، باید اهمیت تبلیغات را در اولویت قرار دهند. دو سوم می گویند که ارتباط و اعتماد به ناشر، کلید اصلی تبلیغات است.


اما در شرایطی که مصرف کنندگان به طور فزاینده نسبت به نحوه جمع آوری و استفاده از داده های شرکت ها شک و تردید می کنند، می تواند مشکل ساز شود.

این امر باعث می شود تا ناشران بتوانند روشهای جدیدی برای ارتباط با مخاطبان از طریق کانالهایی که به آنها اعتماد دارند پیدا کنند و قبلاً برای ایجاد یک رابطه موجود مانند ایمیل از آنها استفاده کرده اند.

جف کوپیتسکی، مدیر عامل PowerInbox می گوید ناشران می توانند برای تقویت تعامل، روش ارتباط یک به یک با مشترکین ایمیل را در کانالهای دیگر اعمال کنند. با اتخاذ یک استراتژی پیام رسانی چند کاناله که ناشران را قادر می سازد تا پیام های مشترکین را بهینه سازی، شخصی سازی و خودکار سازی کنند.

کوپیتسکی در بیانیه خبری گفت: "ناشران دچار مشکل هستند: آنها درآمد و ترافیک دوستانه افراد Facebook و Google را از دست می دهند و به راه حل هایی نیاز دارند که به آنها کمک کند تا بتوانند کنترل روابط مخاطبان خود را به دست آورند و درآمد جدید کسب کنند."

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد