شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : مصرف كنندگان مي گويند تبليغات با توجه به علايق و رفتار آنلاين آنها شخصي شود
پنجشنبه، 17 تیر 1400 - 04:37 کد خبر:41752
مطابق آخرين نظرسنجي شركت PowerInbox، هشتاد و دو درصد (82%) از مصرف كنندگان مي گويند به جاي پرداخت هزينه براي اشتراك، ترجيح مي دهند تبليغات را در ازاي محتوا ببينند.



شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| مطابق آخرين نظرسنجي شركت PowerInbox، هشتاد و دو درصد (82%) از مصرف كنندگان مي گويند به جاي پرداخت هزينه براي اشتراك، ترجيح مي دهند تبليغات را در ازاي محتوا ببينند.

 

تقريبا نيمي مي گويند كه مي خواهند آن تبليغات با توجه به علايق و رفتار آنلاين آنها شخصي شود. اين بدان معناست كه ناشران براي تهيه محتوايي كه مشتركين آنلاين آن را كليك مي كنند، بايد اهميت تبليغات را در اولويت قرار دهند. دو سوم مي گويند كه ارتباط و اعتماد به ناشر، كليد اصلي تبليغات است.


اما در شرايطي كه مصرف كنندگان به طور فزاينده نسبت به نحوه جمع آوري و استفاده از داده هاي شركت ها شك و ترديد مي كنند، مي تواند مشكل ساز شود.

اين امر باعث مي شود تا ناشران بتوانند روشهاي جديدي براي ارتباط با مخاطبان از طريق كانالهايي كه به آنها اعتماد دارند پيدا كنند و قبلاً براي ايجاد يك رابطه موجود مانند ايميل از آنها استفاده كرده اند.

جف كوپيتسكي، مدير عامل PowerInbox مي گويد ناشران مي توانند براي تقويت تعامل، روش ارتباط يك به يك با مشتركين ايميل را در كانالهاي ديگر اعمال كنند. با اتخاذ يك استراتژي پيام رساني چند كاناله كه ناشران را قادر مي سازد تا پيام هاي مشتركين را بهينه سازي، شخصي سازي و خودكار سازي كنند.

كوپيتسكي در بيانيه خبري گفت: "ناشران دچار مشكل هستند: آنها درآمد و ترافيك دوستانه افراد Facebook و Google را از دست مي دهند و به راه حل هايي نياز دارند كه به آنها كمك كند تا بتوانند كنترل روابط مخاطبان خود را به دست آورند و درآمد جديد كسب كنند."