درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 10:55   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39659صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیشنبه، 12 مرداد 1398 - 13:14
افراد باهوش چطور آدم‌هایی را که دوست ندارند تحمل می‌کنند
از نظر Robert Sutton استاد علوم مدیریت دانشگاه استانفورد، افراد باهوش و خردمند می توانند آدم هایی را که دوست ندارند تحمل کنند چون می دانند:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||از نظر Robert Sutton استاد علوم مدیریت دانشگاه استانفورد، افراد باهوش و خردمند می توانند آدم هایی را که دوست ندارند تحمل کنند چون می دانند:

۱ – آدم خوب بودن، تعریف های مختلف دارد
بعضی ها به نظر ما بد و ناهنجار می رسند چون چیزهایی برای شان عزیز و مهم است که برای ما نیست. آدمها، به خاطر نوعِ چیزهایی که برای شان عزیز و مهم است آنها را از هم متفاوت می سازد. این تفاوت ها برای بعضی ها نوخوشایند است و جلوه بد به آنها می دهد.

۲ – تحمل دیگران با حذف و انکارشان فرق دارد
یک مدیر خوب باید مراقب هزینه ایی باشد که بابت خوش آمدنش نسبت به افراد بی خطر، بی تفاوت و آسان گذر باید بپردازد. چون یک نفر که مدام انتقاد می کند و سطح توقعش در کار تیمی بالا است شاید آدم مطبوعی نباشد ولی وجودش برای شرکت می تواند برکت باشد.

۳ – سطح توقع خودشان را می توانند مهار کنند
توقع غیرواقعی از دیگران داشتن یک رفتار معمول است. ما از دیگران توقع داریم همان واکنشی را به خرج دهند که از ما سر می زند. ولی درک توقع از خود باعث می شود توقع کمتری از دیگران داشته باشیم.

4- تنفر از دیگران به خاطر تنفر از خود
افرادی هم هستند که با کمترین واکنش و رفتار، ما را عصبی می کنند. ما به شدت از کارهای شان ناراضی هستیم و هر عمل شان از دید ما ناپسند است چون رفتارشان عین خود ما است. روبرو شدن با آدم هایی که اشتباهات شبیه خودمان را مرتکب می شوند ناخواسته ما را از آنها متنفر می سازد.
 

منبع: www.psychologytoday.com
marde-rooz.com
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد