درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:49   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39495صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 1 مرداد 1398 - 00:15
ایجاد ارتباط پایدار در جامعه از وظایف اصلی روابط عمومی هاست
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: یکی از وظایف اصلی روابط عمومیها ایجاد ارتباط پایدار و رضایتمندانه با مردم است و در این راه استفاده صحیح از رسانه ها و فضای مجازی بسیار راه گشاست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: یکی از وظایف اصلی روابط عمومیها ایجاد ارتباط پایدار و رضایتمندانه با مردم است و در این راه استفاده صحیح از رسانه ها و فضای مجازی بسیار راه گشاست.

علی اکبر گروسی روز دوشنبه در جلسه اطلاع رسانی و ثبت نام کارکنان دستگاه های اجرایی در سامانه سجام (سامانه جامع اطلاع رسانی مردمی)، افزود: روابط عمومی باید برای مردم درک درستی ایجاد کند و با کارهای علمی، اثربخش سازمان خود را در جامعه افزایش دهد.


وی با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت مردمی برای رسیدن یک سازمان به اهداف خود بسیار مؤثر و مهم است، ادامه داد: سازمان ها می توانند برای رسیدن به اهداف خود از ظرفیت مردمی استفاده کنند.


وی بیان کرد: ارتباط با مردم باعث می شود تا ناهنجاری ها شناسایی و کارهای پیشگیری مؤثر واقع شود و در این بین مسؤولان روابط عمومی ها می توانند در اجرای این طرح به ما کمک کنند.


رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: وظیفه روابط عمومی ها گوش دادن به درد و دل مردم است زیرا این امر می تواند در امر جلوگیری از بروز جرایم و آسیب های اجتماعی دستگاه قضائی استان را یاری کند.


مرتضی حاتمی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان غربی نیز در این جلسه اظهار داشت: استفاده از ظرفیت روابط عمومی ها با توجه به اینکه با مردم و رسانه ها ارتباط نزدیکی دارند در امر پیشگیری از جرایم بسیار مؤثر و مفید است.


در ادامه جلسه رئیس اداره پیشگیری های اجتماعی و فرهنگی آذربایجان غربی در خصوص نحوه ثبت نام و دلایل ایجاد سامانه سجام، اهداف سازمانی، نحوه ساماندهی اعضا و نحوه ارائه گزارشات توضیحاتی را به حاضران داد.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد