درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 11:44   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38481صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 27 اردیبهشت 1398 - 16:45
چند پیشنهاد به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
27 اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی را ابتدا به همه مدیران و کارشناسان وفعالان عرصه ارتباطات صمیمانه تبریک عرض نموده و چند پیشنهاد برای همکاران عرصه روابط عمومی و ارتباطات در پی می آید تا چه قبول افتد و چه در نظر آید:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| 27 اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی  را ابتدا به همه مدیران و کارشناسان وفعالان عرصه ارتباطات صمیمانه تبریک عرض نموده و چند پیشنهاد برای همکاران عرصه روابط عمومی و ارتباطات در پی می آید تا چه قبول افتد و چه در نظر آید:

الف. نگاه مدیران
متاسفانه بخش عظیمی از مدیران دستگاههای اجرایی و دولتی و غیر دولتی و بخش تعاونی و خصوصی ، درک و برداشت شایسته و علمی از جایگاه روابط عمومی و کارکرد آن ندارند و به همین واسطه برای انتخاب مدیر روابط عمومی خود به هر فرد از هر جا مانده و رانده و یا به فردی که لیاقت ندارد ولی از طریق توصیه و فشار فلان نهاد و شخص و گروه دست به انتخابی ناگزیر می زند و البته با این انتخاب بخش زیادی از اعتبار و هویت سازمانی و شخصی خود را زیر سوال می برد .
ناگفته نماند که در معدود سازمانها و ادارات و شرکت ها و کارخانه هایی شاهد انتخاب شایسته و مناسب مدیر روابط عمومی هستیم .
امید که این نگرش در بین مدیران اصلاح شود .

ب. نگاهِ مدیران و کارشناسان روابط عمومی
مدیران و کارشناسان روابط عمومی در یک دستگاه زمانی می توانند به موفقیت بیشتری دست یابند که علاوه بر بروز رسانی دانش و بینش ارتباطات ِ خود، به درون سازمان توجه عمیقی نمایند و البته برای مخاطبان برون سازمانی و رهبران فکری جامعه نیز برنامه مدون و تحلیل جامعی داشته باشند .


روابط عمومی نباید #بله_قربان گوی مدیر ارشد سازمان خود باشد مدیر روابط عمومی موفق آن کسی است که به جای برجسته سازی خبرهای مدیر محور ، لایه های بعدی یعنی معاونان و مدیران و کارشناسان سازمان مربوطه را در تولید خبر و فیلم و عکس و وب سایت و برنامه ها خوب ببیند .

ج. نگاه مخاطب
امروزه با حضور و مشارکت فعالانه و تعاملی #شهروند_خبرنگاران در هر کوچه و خیابان و شهر و روستا نگاه بخشی از وظایف و رسالت #مدیران_روابط_عمومی را بر عهده گرفته اند و البته روایت های شهروند خبرنگاران گاه متناقض با اهداف سازمان و گاه همراه و هم هدف خواهد بود .


اگر مدیران و کارشناسان روابط عمومی ها نتوانند از ظرفیت ابزارهای ارتباطی مدرن به خوبی بهره ببرند به همان میزان سازمان یا شرکت مربوطه با سرعتی ناچیز راه سریع ارتباطات جهانی را می پیماید .

حسین شهابی

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد